COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, March 25, 2009

Langsung tak boleh nak dengar...

Semalam aku dah letak 2 buah lagu yg membawa seribu makna dlm hidup aku kan... tapi hari nie aku nak syer ngan korang satu lagu yg aku memang tak leh nak dengar langsung! lagu nie agak lama lar.. daripada allahyarham Sudirman... nie lagu nyer..
 
PELANGI PETANG
Kumeniti awan yang kelabu
Kutempuhi lorong yang berliku
Mencari sinar yang menerangi.....Kegelapanku...

Kupercaya pasti suatu masa
Sang suria kan menyinar jua
Membawa harapan yang menggunung....Bersamanya...

Engkau tiba bagaikan pelangi
Tak bercahya namun kau berseri
Tapi cukup menghiburkan... Hati ini....

Seharian waktu bersamamu
Tak terasa saat yang berlalu
Bagai pelangi petang kau kan pasti

Pergi jua.....

Kalau aku dengar lagu nie memang aku tak tahan... for sure aku akan menangis secara automatik!! memang tak tau lar naper.. cam alergi jer .... cuba tahan camner pun.. tak leh... mesti air mata aku berjujuran keluar... maybe melodi lagu tuh dan cara sudirman menyanyikan lagu nie begitu sahdu sahdan sekali!!

ok lar.. cukup2 lar aku nak bersentimental & emotional nie... hari nei dah ok sikit dah... more relax... and happieeee... :D

3 comments:

Deqna said...

lagu ni memang wat kita berperasaan cenggitu.. akupun tak leh dgr lagu nie, tapi tak nangishlah tapi sayu tu ada...

k dahlah takmo cedey2 lagi yer...

ItaYaniN said...

lagu sudirman yg bbtul wat aku nangis ialah SALAM TERAKHIR..n PELANGI PETANG la..utk org2 yg sentimental mmg cmtu..dgr lagu pun leh nangis..aku kalau citer drama sedih2 pun..japg ngk la..mst meleleh2 air mata aku..heheh

NeenaAnuar said...

Deqna & BHMB : betol.... betol.... betol... ;D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails