COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, April 30, 2009

Birthday Celebration

25hb April... aku nyer hari beranak! biasanyer every year memang dah jadik tradisi since arwah mak aku ade lagi ... memang without missed since dari aku kecik sampai dah tua bangke nie still buat b'day celebration... so, last saturday my elder sista give a treat @ Bangkok Connection Thai Restaurant kat Jalan Ampang.... sumer family aku ade on that day.... actually akak aku plan last minute nie.... sememangnyer plan last minute itu yg menjadik ...

oh ya ... disebabkan my hubby nyer b'day jatuh pada 15hb Mac... so, aku sekali kan jer celebration with family nie ngan dia... so, we olzz blow the candle together2 yeah.. nama pun sehati sejiwa kan... harus lar tiup lilin sama2.... :D


Gambar @ Bangkok Connection...


makanan ala2 thai... not bad lar the food here...

we ollzz berada kat situ till dinner time.. then malam tuh aku meneruskan celebration aku ngan my best fren... sapa lagi kalau bukan cik....

"Deyna"

Ye.. kami berposing sakan malam tuh... sampai tak ingat dunia yer... flash sana sini... cam paparazzi pun ade... hiik..hiikk... but memang puas hati sebab kebanyakkan gambar yg kami ambil... memang melatopss gilerzz... :D

apa pun... we really enjoyed that nite!

4 comments:

Deqna said...

Bagus2. Sudah pandai menggunakan photoscape yer.. tak perlu nak upload byk kali kan..

Suki Cida said...

happy belated birthday dear! ha cerita ni la ku tunggu2 dow! heheh salahkan deqna yah mengajar ayat ini dalm blog dia... hehehe... tengok kat facebook banyak gamnba tapi dlm blog tak ada...

seronoknya sambut birthday together2... really cida suke tengok neena and nuar pluss deqna and shah! korang mmg best dan sesuai! heheheh

NeenaAnuar said...

Deqna : yee... cik deyna.. time kasih lar sbb memperkenalkan photoscape tuh aku yer... :D

Suki Cida : Thanks Cida! sorry yek.. lambat sikit.. adelah teramat bzz lately nie... tak larat lar cida nak upload banyak2 gambar kat sini... pasal tuh prefer upload gambar kat facebook sbb senang sikit utk upload gambar yg banyak... kat sini.. ala2 mukadimah jer.. hehehehehe...

hehehe... memang fun kalau celebrate b'day together! Thanks dear... kite pun suka tengok cida & sang lelabah dow... hehehehe.. aku pun dah berjangkit dah.. ahaks!!!

eh.. apa kata lepas hang kawin... kite buat perjumpaan nak? sbb kite tak pernah pun meet in person! kalau nak jumpa skg... mesti cida sibuk giler.. coz namanyer pun tengah bercinta kan.. takkan lar nak kacau.. dah tentu2 waktu yg ade skg nie amat berharga.. esok kalau dah kawin... senang sikit.. kite nak balik kol 4-5 pagi pun takper... cam neena & deyna skg nie ha....

Deqna said...

apa citer ni dow?? lu sumer berjangkit dari gua ker??

hahahaha cam siot jer kan ayat "bohsia" ni kan...


ok gak tu kita jumpa2. tapi siyes aku ni tak pernah jumpa blogger2 yg dikenali di alam cyber nie..InsyaAllah one day nanti..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails