COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, April 30, 2009

Tengah Panas Nih!



Skg aku masih kat office lagi.... aku tengah panas hati nih! meluat.. menyirap... & bosan ngan perangai2 yg HIPOKRIT giler babbbbaaassss nie!!! EEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEE....

Masalah ngan aku nie...... aku memang tak leh langsung arr nak berkawan ngan org2 yg HIPOKRIT TAHAP GABAN NIH!!! aku mula lar dah menyampah & memang aku rasa cam dah tak kawan lagi dah ngan org2 yg berperangai camni!! Ishhh naper lar ramai sgt manusia2 yg berperangai camnie??? aku tak paham lar... depan kite pijak semut tak mati... ckp ngan kite yg dia tak suka mengumpat lar... tapi hakikatnyer dia lar org yg paling kaki mengumpat nyer pun!!

pasal tuh sometimes org tengok aku cam tak der kawan... sbb aku selalu like "lone ranger"... tapi pada aku.. buat apa lar nak berkawan ramai.. tapi kalau sumer nyer HIPOKRIT & tikam kite dari belakang???? pada aku lar kan... aku rela tak berkawan kalau camnih!! biarlar org tengok aku tak der kawan... daripada ade kawan yg ramai.. tapi hakikatnyer diaorg tak jujurrr!!! nak buat apa camtuh... pada aku lebih baik lar ade seorang kawan & kawan tuh betol2 jujur dan sincere berkawan ngan aku... aku jenis tak kisah kalau kawan nak tegur atau nak ckp apa2 .... coz i'm very open minded person... coz kite tak nampak silap kite kan.. melainkan org lain yg akan nampak silap kite... so for me... better for other people to let me know my weeknessess!

Alhamdullilah.. setakat nie aku ade lar kawan yg leh satu kepala ngan aku... walau pun tak ramai.... tapi aku happy dan cukup happy biler bersama mereka... To you my best fren... u know who u are.. I Love U so much coz u are my good fren! :))

And to all bloggerss... don't worrry yeah... korang sumer aku sayang... so far aku rasa happy bangat berkawan ngan korang sumer... and aku rasa happy dpt kenal ngan korang2 sumer!

tapi persoalannyer skg... patut ker aku memilih kawan dan berkawan hanya ngan org2 jujur belaka? hakikatnyer aku nie tak der lar cepat tak nak berkawan ngan org... tapi biler aku dah nampak the actual character diaorg yg aku tak suka iaitu HIPOKRIT.. langsung aku dah tak nak kawan dah... so... nie lar satu persoalan yg selalu bermain kat kepala hotak aku nih.... patut ker tak tindakan aku tuh??? eerrrmmm... huuuuhhh!!!!

tolong bagi aku pendapat sikit! :((

Hayati lah peribahasa yg penuh makna nie...
  • Good friends are like diamonds; precious & rare...... FALSE FRIENDS are like fallen leaves; found everywhere!!
  • Faithful are the wounds of a friend; but the kisses of an enemy are deceitful

7 comments:

Deqna said...

wah lambat ko balik kerja.

apa kes nie beb? sabar..sabar...Biasalah manusia ni rambut sama hitam tapi hati lain2. Tapi rambut pun tak sumer gak hitam yg dah kaler pun byk..hehe...

tapi pada pendapat aku lah kan org cam ni kita wat biasa jer.. nak wat kawan pun tak nak wat musuh pun tak.. wat pe kita pun nak jadi cam derang pulak kan. Yg penting kita jadi diri sendiri jer.

Aku memang tak suka org yg tikam dari belakang or ngumpat belakang kita tapi di dpn baik kemain... isy..

lastly, hope we are part of your good fren, fren.

NeenaAnuar said...

adoii.. ko telah berjaya membuatkan aku ketawa (kat part yg rambut pun tak sumer hitam....) kahkahhkahhakkahh..

errrrmmmm.... tuh lar.... nuar pun ckp camtuh gak... buat biasa jer.. kawan tak, musuh pun.. be Neutral... tapi masalahnyer aku nie... biler tang "suis" aku tersalah petik kang, tuh yg rasa cam nak belasah sampai mati jer org2 yg camnie nih! hik.. hik.. :)) tapi insyallah.. aku akan cuba lakukannyer ngan terbaik... sebab aku nak jadik yg 'TERBAIK'...

yeah... yeah... don't worry... u're the one!! :D

anyway, thanks for your kind attention and advise fren!

Suki Cida said...

betul! alah tak mati kalau tak ada kawan mcm diorg. yang penting kita kawan dengan mereka yang betul iklas nak kawan... to tell u, my friend semuanya puaka tebing biru... tikam tak hengat punya... so the best way is to avoid them sampai diorg sendiri sedar dan perasaan... dont sedih2... banyak lagi kawan kat luar tu ok! hugz

NeenaAnuar said...

ahaks! disebabkan mereka2 itu puaka tebing biru... harus lah kite lariksssssssssss!!

neena memang betol2 titik beratkan keikhlasan dlm frenship.... kalau tak ikhas.. hipokrit jer memanjang nak buat mendenyer... buang karenn jer...

dah tak sedih dah... sebab ade kawan cam deyna & cida..... terasa seperti ade 10000000 org kawan... hugs for you too!!!

ItaYaniN said...

kalau asyk terkena ngan org yg x jujur..baik kita jd lone ranger...lg puas ati..dr org dok kata je..huhu

NeenaAnuar said...

ha'ah.. betol tuh!!

mila said...

spe suka org yg hipokrit..xlsh kite nk plh kwn sbb yg nk hdp tu diri kite bkn org lain

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails