COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, May 7, 2009

Di pujuk...

sapa pujuk sapa nie?

kat mana nie? cam nak beli sesuatu tuk sesorang jek!

yup.... aku di Famous Amos Shop!!


"bagi I yg nie 2, yg nie 200 gram.. & yg nie lagi 200 gram..." uishhhh.. banyak nyer aku mintak nie.. biar benor!


nie naugat from Australia kata nyer... special made...


Taddaaaaaaa..... wah... satu paper beg besar tau aku shopping kat situ...

nie lar benda alah yg aku shopping! huh.. nie betol nyer nak pujuk nih!!

tapi... persoalan nyer skg nie.. adekah aku beli kan sumer2 nie tuk dia.. atau dia belikan tuk aku.... hik.. hik.. jawapan nyer.......

dah tentu2 lew hubby Bay-Bee ku yg pujuk aku!!!! huhuhuhu.... harus kannnnnn.... hahahahaha.. kalau tak.. susah nanti cik nuar nak makan banyak, tido sedap & "service" bagus di rumah yerrr... tau pun apa yg anda lakukan.. hik.. hik... sememangnyer dia tau aku suka giler ngan famous amos nih.. tuh yg dia bawak aku kat sini dan berkata... "haaa.... amik.. pilih.. shopping lar apa yg u nak...." terbling-bling sekejapan mata aku tau!!! terngaga mulut pun adooo.. hehehehe.. apa pun.. macehhh yer Bay-Bee... Cayang awk! (ceh dpt pujukan terus cayang nih) huhuhu..... :D

5 comments:

Cik Pah said...

huhuhu.. mai lah antar sket 200 gm yg ade pecan nut tuh

NeenaAnuar said...

alamak... I'm soorrry cik piah... dah abis ku telah lew... huhuhu.... sorry yek.... next time yek! :D

Hasra_Razali said...

Nak cikit! Hehe..
Untung nyer badan...ckp ngajuk, terus pujuk yg best2...hehehe...ayat tak tahan dr Neena "susah nanti cik nuar nak makan banyak, tido sedap & "service" bagus di rumah yerrr..."

Persoalan dr org tak kawin lagi:
knp perkataan service tu kena ada " " kui kui kui..:-)) just kidding yaaa...!

NeenaAnuar said...

hehehe.. dah dalam porottt lar hasra... awk lambat... hik.. hik.. eleh.. I yg gelojoh sebenarnyer.. :D selagi tak abih.. selagi tuh lar melantak! huhuhu...

hahahaha.... tuh lar ayat ugut maut namanyer!! ahaks!!

haa.. kawin cepat yer.. gerenti pahamnyer... ahaks!!

mila said...

untungnye puan neena ni hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails