COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, May 18, 2009

My Lil Sista 25th Birthday Bash

Last Saturday, 16 May, my lil sista b'day.... so cam biasa lar.. we all satu family akan buat blow the cake celebration... this time restaurant yg menjadik pilihan adelah Just Thai Restaurant @ 1 Utama... sememangnyer Thai Food menjadik kegilaan aku if were to compare with Western Food... so, we all hang out there for dinner.... aku suka sgt restaurant nie, coz the interior is really cozy! relax jerrr... sejuk.. nyaman... lampu pun dim2 jerr.. best lar kalau nak hang out kat sini... menu dia pun not bad.. harga berpatutan lar.. jom kite tengok camner restaurant dia...


tengah tunggu b'day girl nyer tak sampai2 lagi...


Since boring dok tunggu adik aku tak sampai lagi... so, apa lagi.. activity mengambik gambo leww...



buntang nyer mata dak Qaseh niee.. eeee.. geram tol tau ngan dia!



Ok... gambar kat bawah nie cam menarik sikit lar pada aku... memang tak perasan langsung waktu amik gambar nie... biler dah download kat Lappy.. baru perasan...

ade perasan apa2 tak? kalau tak.. tengok yg nie lak..

perasan tak? errmm.. kalau mata org yg amat tajam.. mesti leh nampak apakah sebenarnyer...

nampak tak aku cam pregnant jerr pakai baju tuh... haa... kalau rasa2 kalau nak tengok aku pregnant esok2.. camtuh lar gamak2 nyer... baju itu memang begituh! sungguh tak sesuaiii... kengkadang tuh tauuu... ade masa dia ternaik, terus nampak cam aku pregnant jek! ishh.. tapi ok gak.. seronot gak sometimes biler aku tengok gambar nie balik... dlm hati berkata... "wahh.. camnie lar rupe aku biler pregnant nanti agak nyer yerr"

Ok.. udah2 pasal pregnant tuh... now tengok yg reality nyer... waktu baju tuh tak buat hal!


Haaaa... kan canteeekkkk tuh... baru lar betol!


suka sgt interior kat restaurant nie.. relaxx sesangat!

Since b'day girl pun dah sampai... tiba lar masa nyer tuk yum.. yum.. mari lihat apakah menu yg di order....

Just Thai Appertizer Combo


Steamed Siakap with Lime & Chili


Deep-Fried Garoupa with Thai Chili Souce


Stir-Fried Baby Kailan with Salted Fish


Chicken Green Curry...

Actually ade dessert nyer... i.e. Water Chestnut with Coconut Milk.. nie pun memang favourite aku nie.. tapi lupa lak nak amik gambar.... alar.. kalu tengok kat entry aku waktu b'day aku dulu... ia adelah bende yg sama cam aku makan waktu b'day aku hari tuh.. yg dlm buah kelapa itu...

Ok.. masa dah tiba tuk b'day girl blow her 25 pcs of Candles! Jom tengok..

Ffuuuhhh!!!

cake cutting..


Blueberry Cake from Starbucks!


whole family


masa tuk makan kek!


mak aiii.... apa yg ku gelakkan tuh? bukan main besooo mulut ku ternganga.... tak der maknenyer... nie adelah activity membuka hadiah... so, adik aku tanyer.. nak bukak hadiah sapa dulu.. Angah ker Along... so, tuh yg kiteorg buat Oooowww Soommm..


Yeay!! aku menang! So, adik sila bukak hadiah dari along dulu!


terima hadiah dari Elder sista!


masa tuk bukak..


apakah di dalam nyer?


ia adelah ... skuter pink! huhuhu.. cute kannn... tapi dia bukan skuter perhiasan.. tapi dia adelah skuter yg leh menempatkan cincin2 kite yer... aku lupa nak amik dari side belakang motor tuh.. baru leh nampak camner nak diletakkan kan cincin2 tuh...


Keh.. nie dari aku laks!


Kecik jerr yerrr.... TAPI sila ingat.. kalau sesapa nak bagi aku hadiah.. sila bagi dlm keadaan camtuh.. sebab aku semamangnyer suka pembungkus hadiah yg cam gituh! pasal tuh kebanyakkan org yg dpt hadiah dari aku.. aku ku beli bekas begituh sbb aku yg suka sebenarnyer... hahaha.. demand kannnnnnnnn??????????


dia tak nak tengok lak apa kat dlm tuh.. suruh org lain yg tengok...


nampaknyer dia amat teruja!!


aku tau dia memang sukakan bende itu!


yeeeerr.... cincin ....


close up sikit! just nice on her fingger.. leh aku pinjam lepas nie.. sbb aku dah try kat jari aku dulu yerrr & aku amat menyukainyer!..... huhuhuhu...

Yg menjadik kebetulan adelah, aku ngan elder sista aku memang tak bagi tau each other pun nak bagi apa kat adik aku nie... masing2 beli sendiri2 jer.. tak ckp apa2 pun... aku baru tau apa hadiah yg dia nak bagi kat adik aku lepas adik aku bukak hadiah dia hari tuh... terkujat gak aku biler tengok hadiah yg dia bagi tuh.. sbb amat lar sesuai ngan hadiah yg aku bagi kat adik aku kannnnnnn.... cam kebetulan lar pulak!! baguss.. ade instict yg sama!

so, lepas tuh activity apa lagi yg nak di buat kalau bukan melainkan activity iniiiiiiiiiiii....


3 sista!

1 Big Family...

aku suka sgt gambar nie... tengok muka anak buah aku tuh.. Qaseh ngan tensionyer dlm hati berkata... "eerrkk!! apa nie?" hahahaa.. cute lar dia!


Jadik lepas nie....
this coming June b'day my dad lah pulak ... adoi.. tengah fening nak pikir mana lagi nak ku carik tempat makan nie.....

6 comments:

B. Arafia said...

TOP HAT KUALA LUMPUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

or ENAK KL

what kind of cuisine do you like? I can recommend :D

NeenaAnuar said...

OK.. thanks dear! I'll check it out.. anything will let u know..

Deqna said...

happy belated birthday to ur sista...

baju ko tu memang unik.. tgk dari arah tepi memang cam nampak pregnant. tu sbb baju tu ada lengkok2 tu... tapi tgk dari depan nampak biasa jer...

sekali sekala syok gak feeling2 peknen ni kan..

NeenaAnuar said...

Deqna:
tulah aku dah ada baju ala2 pregnant gitu..bila tgok gbar nie rasa betul2 cam pregnant..

yee, sememangnye baju tu unik!

Suki Cida said...

sori to say...kot2 kalau ur sista baca entry and komen you... tapi u cantik la neena antara ur sista... seyes, me terpegun je tengok u yang dah kawin lama, tapi badan cantik.... bagi tip sikit... u dengan deqna mmg sesuai... suke tengok :p

NeenaAnuar said...

Suki Cida:
hehehehee.. TQ.. dah kembang semangkok dah bontot aku nih cida! hik.. hik... nanti neena belikan aiskrim tuk cida yek! huhuhuhu..

alar... cida pun cantik gaks! kalau tak... takkan mr. zamani terpikat kotttt...

Tip jaga badan.... haaa.. rahsianyer... tiap2 hari makan nasi satu genggam jerrr... seyes tau nie.. bukan main2... then, minum air masak banyak2.. bagi kenyang... jgn nasi yg dimakan lebih.. memang guumukksss lar jawabnyer.. tapi kalau on occassion or holiday ker... kengkadang tuh main belasah jer aku ... hehehehee....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails