COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, May 19, 2009

Rezeki di Pagi Hari

Alhamdulillah.. pepagi hari nie pintu rezeki dah terbukak tuk aku.. bukan besar pun.. kecik jer tapi pada aku tetap besar nilainyer!

Kan dulu aku penah citer, favourite stuff aku tuk breakfast every morning kalu time keje adelah Sandwich Telor & Tuna from Roti Boy... so, hari nie cam biasa lar aku adelah antara customer2 yg paling awal ade kat situ... bebudak yg baik hati tuh tanyer aku nak apa? then aku ckp hari nie nak sandwish telor jer... tuna tak nak... Then, budak tuh bungkuskan tuk aku... tanpa perlu aku beratur tuk bayar... dia passkan kat aku sandwich telor kat aku.. so, aku pun amik lar sandwich tuh sambil memberikan duit tuk roti tuh... tapi dia kata.. "tak yah kak... saya belanja" then aku kata.. "ehhh.. jgn camtuh.. amik duit nie" then dia kata... "alar.. tak per.. amik jerr" then aku pun amik lar.. sbb kang kalau aku tak terima cam aku sombong sgt and tak appreciate lak org dah nak sedekah kat kite kannnnnnnnn........... so, apa pun, thanks lar buat adik2 yg kejee kat Roti Boy tuh.. sesungguhnyer anda semua amat sporting & baik hati sekali! don't worry... akak tatapp akan menjadik pelanggan kalian yg setia! ceewaahh gituhhhh!!

Teringat lak pesan arwah mak dulu,... "ingat... sometimes biler kite buat baik kat seseorang, tak semestinyer org itu jugak yg akan balas baik balik kat kite... tapiiii, akan ade org lain yg akan balas perbuatan baik kite tuh ngan cara lain & dlm keadaan yg berlainan..." Really Miss U Mom... now nie biler mak dah tak der... mula lar teringat sumer kata2 dia dulu.....

errmmm.. keh lar... nak makan lar rotiiiiiii sandwich free yg ku dpt tadiii.... berjumpa lagi di next entryy yo!.... Daaaaaaaa....

3 comments:

ItaYaniN said...

kekdg...benda free berdabel2 sedapnya..hehhehe

Hasra_Razali said...

patutnya ambik gmbr budak tu...mesti dia bangga masuk blog Neena..:-))

NeenaAnuar said...

BHMB:
ha'ah tuh lar pasal! biler makan rasa cam lebih sodap dari biasa.. hik.. hik...

Hasra:
tuh larrr.. neena memang ade niat nak amik gambar mereka2 itu... tapi mesti org lain pandang lain macam jer kann.. apsal lar tetiba lak aku nak bergambar pepagi buta tuh... kui.. kui...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails