COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Sunday, May 17, 2009

Ubat Gigi Punyer Pasal!!

Hari nie mood tak berapa nak bagus.. pepagi bangun dah emo ngan hubby bay-bee aku... tak tau lar naper.... aku tak betol ker... dia yg tak betol mood nyer ker... isshh.. entah lar...


Emo nyer bukan disebabkan apa punnnnnnn..... hanya kerana UBAT GIGI!!! kalau org dengar mesti kata... ish... bengong tol lar... sebab ubat gigi pun nak gado2 ker? eloooooooo.... aku nyer laki.. aku nyer suka lar nak gadoh sebab apaa punnn kannnnn..... kengkadang bende kecik tuh lar yg best kalau nak gado tau... dah tuuuu.. aku tak der bende besoo yg nak ku gaduh kan laki bini.. jadik carik lar bende kecik... huhuhuhu.....

yg benorr nyer ubat gigi tuh hanyalah sebagai satu bahan tuk keadaan tu menjadik spark out! so, biler dua-dua hati dah panas.. mula lar related ngan bende2 yg entahapaapaentah... so, tuh yg dari bende kecik leh jadik besar....

yg best nyer waktu gado tuh... wahhh... syok tol tau... aku ckp jer apa yg aku nak ckp.... then dia lak ckp apa yg dia nak ckp... masing2 will TRASH OUT jer masing2 nyer emo..... both of us memang camtuh... we both will just let it out loud!! lepas dah trash out tuh... kalu nak nangis pun nangis lar... then, kite akan mintak maaf to each other... masing2 admit masing2 punyer kesalahan... walaupun tak tau lar sapa yg salah sapa betol.. coz we both tak suka nak kata.. "ehh.. you yg salah!!" @ "ehhh.. I yg betol OK!!".... no... no... no... that's not our ways... tapikan.. aku memang respect abis lar kat hubby aku nie... aku rasa susah giler oooooooo nak carik lelaki yg boleh admit salah sendirik!! & dia jugak lar yg biasanyer akan mengawal keadaan kalau dlm sesuatu arguement tuu dah semakin tegang.... ishhh.. memang payah lar... setahu aku, lelaki nie EGO diaorg kan tinggi.... tapi syukur bangat sehh laki guwe enggak gitu dong... ewah.. udah ngomong indon lak... nak honeymoon ke indon ker aku tak lama lagi nie??? huhuhu... dah berangan-angan dah nak ke bukit tinggi nie lepas tengok gambar cik piah hari tuh.... wah.. wah...

ehh.. back to my story just now...... so, dari situ both of us will know each other better day by day... loves each other day by day more and more... tak main lar simpan2 dlm hati nie... coz pada aku... tak sihat tuk perhubungan umah tangga ok! kalau tak caya gie tanyer doktor fazilah kamsah... huhuhu...

kengkadang terpikir gak, kalau lar aku ngan dia simpan perasaan sakit hati, marah & benci tuh dari dulu sampai skg.. rasanyer mau dah pecah belah kot... ishhh.. simpang lar bende2 camtuh kannnn.... alhamdullillah.... syukur sesangat coz hubby bay-bee really understand me and me understand my hubby bay-bee very well!

I LOVE U BAY-BEE.... muaaaaahhhxxxx!!!!



eeehhh... ok lar.. bay-bee ku dah balik dah balik dari kedai dah tuh... siap bawak balik aiskrim cokelat lagi pepagi nie haaa..... nak breakfast aiskrim ker BEE?? huhuhu.. nakk pujuk lar tuhh... bagus... bagus... I LIKE!!!! Ni yg I makin sayang U nie kalau buat camnie tau...


K larr.... dah tak sabar nak makan aiskrim nie... Tatttaaaaa......

3 comments:

Suraya said...

what a lovely couple. semoga berbahagia hingga hujung nyawa yer.. Amin.

NeenaAnuar said...

Aminnn... Thanks Suri... harap2 suri pun berbahagia ngan ur lovely hubby & I doakan both of u cepat2 dpt anak keh! aminnn....

risa said...

sukeeeeeee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails