COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, September 30, 2009

Camera, Mata & Gigi....


Sebelum aku continue ngan citer aku nyer next trip pada raya ke-4 tuee... nie ade selingan iklan jap!







Mereka berdua nie kalau dah bertentang mata......
Citer lain tak der larr.... DSLR... DSLR..... DSL....


Ok lar kannn.. leh lar mereka bersama2 berkongsi ilmu about camera kesayangan mereka tuu... asal mereka jgn berkongsi cerita tentang carik bini kesayangan baru udahhh lerr kannnn... kalau dia buat.... mau aku hampuk DSLR tu kat muka laki aku! kasi dia takottt sikitt... huhuhuhu....

Yg nie pulak about kawan aku dan mata dia....



Pejammm...


Pejammm....


Hampir terpejammmmm...


Pejam lagik...


Dan Masih Pejamm...


Ape ke hal lar kawan aku sorang nieh! dulu2 aku rasa hubby dia yg sentiasa elergik ngan camera.. asal amik gambar jer sure akan terpejam.. now nie semenjak dua menjak dah pakai DSLR.. dia lak terkene tempias tekenan pejam mata tuuu...... jgn mareee yer frenn... ku gurau2 sajeeee... lepas nie make sure ko bukak mata besar2 tau biler on camera! hihihi... this time gambar raya ko kat aku semuanyer with mata terpejam... ahaks!!!

Kalau ko nak pejam... pejam camgini tak perr....


Mmmmmmm.... Sedap air kat umah ko fren!
Sampai terpejam2 mata aku minum...
Gambo nie candid and real tauu.. aku tak berlakon..
Pandai si nuar snap gambo nie! hihihihi...



Haaaa... yg nie Iklan Gigi lak kerr?

3 comments:

Norlida said...

biasala kan dah berkongsi hobi yg sama.. so ada jer la nk share tu.. drpd bkongsi benda lain kan.. haha harus la baling kat dorang..

deqna tu ngantuk kot.. ye la penat beraya.. hehe sory yer deqna.. gurau2 jer...

Deqna said...

kuang hasam ko tak neena suka letak gambar aku camtuh..hehehe takpe... tahlah aku pun tak tau nape jadi camtuh.. kalau kamera laki aku elok jer mata aku..hehehe

tapi memang laki2 kita kalau dah jumpa tuh, ralit sgt ngak kamera kan

NeenaAnuar said...

lidasyah:
tu lar tuu.. memang ngan dia2 sekali aku baling keluar rumah... wahhh giler ganas neena kannnn.. hik.. hik..

Deqna:
hahahahahaa.. jgn marah2.. selamat hari raye.. maaf zahir batin yerr.. hihihi.. tu larr.. ko cam alergikkk jer ngan camera aku kannn..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails