COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, October 9, 2009

Float


Duduk lama benoorr kat kedai apek jual camera tuu... perot aku dah berkeroncchong OK! giler dia buat muzik kat dlm tuuu....


Keluar2 dari Amcorp Mall... nampak niee...


A&W


Oohh.. aku nie kalau ikutkan memang band product america niee... tapiii.. malangnyer hari tu aku tak dpt nak tahan lah napsu aku... ishh.. hari penuh bernapsu tul!


Eehh.... Root Beer?
Bukan aku tak leh minum air hitam ker???


Ohh... tidak....
memang aku still tak leh minum air root beer begitu sajork!
Tapi kalau ngan aiskrim & menjadik kan dia float... OK!!!


Dahh lama gilerrrrrrr aku tak minum A&W Float... so hari tu memang tak leh tahan dahhh... perot pun tengah lapoo.. so aku pun ckp kat en. teman nak minum float.. laju jer dia bayarkan float aku tuuu... ye larrr.. org dah happyy dpt hadiah in advance... apa lah sgt kalau nak kuarkan RM5.00 tuk float aku nie kannn...



Sluuurrpp....
Mmmmm... Cedapp.. cedapp... cedapp...


Kiteorg tak makan apa pun kat situ... just memang purposely nak minum float tu jer.... sbb kat umah dah ade makanan.. so tuk lapik perot jer lar aku minum float niee by the time nak sampai umah yg bakal mengambil masa lagi satu jam.....


Wahh.. romantik tak?


Sharing is caring!


Si Nuar mana nak lapooo punn... dia share sikit2 ngan aku jer time tu... kan dia dah kenyang makan speed light dia tuu...


4 comments:

Norlida said...

munim air n float jer... kenyang ke.. kalau ida mau order ayam, burger.. etc..

gambar tu sapa snap.?? cantik jer

Hasra_Razali said...

yeah..sharing is caring..:-)

Pepel BoNda AmaNi said...

ahhahaha tue la dah kenyang la en teman tue..mana nak selera makan dah...

float A&W tue memang sodap..syorga btoi...dapat minum..

NeenaAnuar said...

lidasyah:
hihihi.. float jer Ida.. sbb kat umah dah ade makanan dah time tuu.. kalau tak mau rembat gak dia punyer burger tuu.. huhuhu...

Hasra:
YESssszaaaaaaa.. :D

Purplelicious:
yeaaa.. dia dah sgt2 kekenyangan ngan hadiah dia tu sis!
yiippeee.. memang syorga dunia tol lah! hihi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails