COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, October 22, 2009

Warner Bros Movie World @ From The Rides to The End!


Ok lah .... hari nie aku nak abiskah je lah citer kat Warner Bros nie.. so that esok kite leh continue ngan cerita lain lak yerr...

Lepas Star Parade tu, we ollzz dah tak terikat dah ngan apa2 aktiviti2 yg ber-schedule... so more to free & easy lar... maka masa yg ade tu kami gunakan sebaik mungkin tuk jalan2 kat sekitar kawasan taman tema Warner Bros tuuu...



En. Teman dah penat dah tuu... sampai dah terdudukkk...
Sempat gak lar dia melepak kat Main Street tu....
Aku suka tempat nie... nampak cam ala2 kat Europe jerrr... hihihi....



Aku tak nak duduk... aku nak berdirii...
Sbb aku dah tak sabar nak buat sesuatu niee...



BatWing Spaceshot!
Aku mula2 ingat nak naik nie...
Tapi tengok2 cam tak cukup tinggi jer...
Coz aku dah naik yg kat Genting tu...
And aku rasa yg kat Genting tu lagi tinggi dari yg niee...
So, aku abaikan jer lar... coz tak cukup thirlll tuk aku....
Vahhh.. vaahhh.. sungguh aku velagakk kannn... hehehehe....



Haaa... Yg niee sungguh2 menarik perhatian aku!
Huhuhuhu.... tapi sila lihat muka En. Teman...
Alaa alaa ke-cuak-tan kan??
Tegak jer dia berdiri... setegak roller coaster tu.... hihihihi....



Are u ready?????
Betol ker berannnnnnii aku nie?
Tinggi giler tuuu.....



Jommmmm kite terbang with....
Supermannnnnnnnn Escape!!!!



Yiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......
Yeaaa.... Sila tahuuuuu....
Aku naik OK Superman Escape Rides niee...
Korang nampak tak aku kat atas ride tue?
Tak nampak kann... yg nampak hanye patung superman kat...
Belakang roller coaster tu jer kannn...
Kirenyer patung superman tu lar yg menolak roller coaster kiteorg tuuu....


Oh yaa... Kalu dah aku yg naik rides tue, sah2 lar gambar nie... Di ambil org En. Teman kannn... Yg nie aku tak leh nak paksa dia naik sama2 ngan aku... Confirm dia putus napass buat seketika! Al maklum lar org ade penyakit gayat... So tak leh nak di paksa.... So, aku layannn lar sowang2 rides tuuu... So the results? WwWWwooHHhhOoOooooOOo....... Gilllerrrrrrrrrrr Thriiillllllll OK! Aku suka! Aku suka! walaupun aku cuakk gak mula2 tu... berpeluh2 sejuk gak lar.. tapi aku lawan perasaan cuak tu.. coz kalau tak cubaa amat lah rugi rasanyer.... and ternyata... Bestt... bestt.... I really enjoy it lah!! :D

Ok... itu jer rides yg sempat aku cover coz hari pun dah makin ke petang... ikutkan hati aku nak jer naik lagi over and over again superman rides tu... tak puas arr naik sekali jer... but tuk naik tu nak kene beratur.. mak aii.. leh tahan leww panjang nyer... cam ala2 kat genting tu jugak lar... so, aku lupakan jer niat nak naik buat kali ke dua... sbb nak kene kejarkan ke sini lak...



Warner Bros Department Store!


Aku kalau bercuti tak sah lar kalau tak beli brg2 sovenir nie... nak2 kalau tempat2 yg cam gini... bukan senang nak dpt wooooo... coz dia tak der ciplak2 di mana2.... so harus ku beli.....


Best.... best...
Dah shopping dahhh...
Apa yg aku shopping?
Ok.. tunggu entry aku later2 lah...
Kat hujung2 nanti akan aku story.....
Apa brg2 yg aku shopping @ Gold Coast nie yerrr....



Yeayyyyy!!
Ok.. We're done with this tour!


Maka.. tamat lar sudah pengembaraan kite kat Warner Bros Movie World niee... harap2 korang enjoy sama lar yek dan boleh lar rasa sama2 cam apa yg aku rasa kat sana... walaupun tak 100%, tapi sekurang2 nyer korang tau lar what going on there kannn....

OK... so, esok insyalah kite sambung lagi yer ngan cerita2 lain lak... so stay tune keh! :))

6 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

bestnya naik superman tue..tapi confirm gayat gila kan..thrill huhuhu harus jerit dari naik sampai turun..ehehheehhehe

Deqna said...

cayalah ko memang berani lah naik roller coaster tu.. aku sejak dah tua2 ni memang tak berani lah nak naik menan2 camtu.. betul..tapi time muda remaja dulu.. memang aku berani.. setakat genting nyer permainan tu memang tak takut.. tapi cuba sekang nie aku pergi.. confirm aku tak main... sbb takut kena sakit jantung..hahahahaha.. lagi tua lagi gayat

Suki Cida said...

wahhhh naik sorg??? mesti jatuh jantung tukan... tapi syok, game yang macam ni selalunya lepaskan stress... anyway kaku tak lepas2 turun tu? heheheh

Nanthini said...

kak neena u went alone..............cos your first entry stated tak pergi ....ingat u tak pergi..............but u went alone....syabass.........superb....anyway waiting for next day activity now......

Suraya said...

alamakkkkk...!! tolong lah... tak dapek la kalau den nak naik rollercoster tuu... bagi sejuta RM pun belum tentu den nak naik... but i salute you girl!! gila berani!!

NeenaAnuar said...

Purplelicious:
hahaaha.. memang punn... kite jerit sampai dah hilang suara dah... :D

Deqna:
waaahhhh.. tua lar sgt ko kannnnn... hihihi...

Suki Cida:
oooohhh yess! memang hilang stress pun! lepas turun tu rasa cam legaaa jerrr.. hilang segala akal pikiran sekejap! kaku tak lar.. but feelings nak naik lagi sekali tu lagi ade lar... ahakss!!

Nanthini:
yea.. I naik sorang jer that roller coaster... ooohh... I think u missed understood about it... I tak pergi other theme parks... this rides is inside the Movie World theme park!

Superstar:
waaaaaa..... sejuta tak nak sue? adoiii.. ruginyer! hehehee...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails