COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, November 11, 2009

TQ & Mintak Maaf...


Hi u ollzzz...


Thanks pada korang2 yg sudi dropkan email address to me... sorry aku tak publish pun korang punyer email address tu kat sini demi menjaga privacy email korang... yg penting aku dah tau korang nyer email.. so tak yah lar aku publish kat blog aku nie kan.... :D

Anyway... nanti akan aku emailkan passwordnyer pada korang yer... tapi... password tu nanti hanya boleh digunakan utk any protection entry aku yg akan dtg taww... so tuk entry2 aku yg terdahulu tu... abaikan jer lar yer... sbb yg tu aku bubuh password lain... lagi pun ianyer sgt2 ganaz.... aku sendiri biler baca balik... takottt arrr... wakakaka.. sendiri tulis sendiri takot! boleh?? takot sbb apa? takot sbb terlalu banyak perkataaan2 seperti... tuutt... tuuttttt.. tuuuuttttttt... & tuuuuuttttttt...... hahaha.. confirm korang ngeri ok!! sbb waktu aku tengah buat entry tu.... Adrenaline aku memang berjalan secara sgt pantas... lebey kurang 500km/jam arrr... so dpt bayangkan? huhuhu....

So, adelah lebih baik kalau aku share ngan korang apakah cerita sebenarnyer about protection entry aku tu di entry yg akan dtg... sbb aku akan citer ngan lebih waras & tenang.. korang pun senang paham...

Oh ya... lagi satu... pada korang2 yg ade drop comment kat aku tadi... aku mintak maaf atas sbb teknikal and mekanikal aku tak dpt nak publish korang2 punyer comment tadi... but I really appreciate your comments... but tu lar kann... now nie banyak sgt dah anasir2 jahatttt kat luar tu kan... so adelah lebih baik comment2 korang tu aku simpan didlm kotak minda aku saja... itu yg terbaik... its between you and me!!! ceaaa... lebih mesra kan gitu... ahakss!!!

So.. pada korang2 yg tertunggu2... ternanti2 entry berprotection dari aku tuuu... just check it aisleee yerrrrr.... aku perlukan sedikit masa tuk menulis nie... okiessss!! ~Adios~

p/s: jgn lah disebabkan aku tak publish comment2 korang tadi tue.. lepas nie korang malas lak nak drop komen kat blog aku yer... actually it only will implement on certain2 entry sahaja... if not as usuallah aku akan publish nyer comment2 korang tu... ok... jgn majok ehh... sayanggg korang!! haa... cam kat entry nie.. ok jerr... comment lah kalau korang nak comment pun.. confirm aku akan publishnyer... hehehehe...

2 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

cayang neena jugak..heheh tiba2 kan...

NeenaAnuar said...

cayang awak jugakkk.. :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails