COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, November 2, 2009

Wild Nite @ Gold Coast


Wild Nite?? yessszzzaaaa... memang sgt2 wild hoke kat Surfers Paradise nie... aku malas lar nak citer panjang2... jom layan gambo then sambil2 tu aku citer keh!




Korang pandang aku @ pandang kedai kat belakang aku tu?
Confirm korang pandang kedai kat belakang aku tu kan???
Nie tektik en. teman lar nie... asalnyer nak amik gambo kedai tu jer...
Tapi.. nak gak selitkan aku kat situu.. motif?? malussss lar kunonnnnn...
Abih tu bini mung nie tak maluuuusss ker en. temann wooiii??
Tapi nama pun dah keje model kan? Follloww jerrr larrrr....


No laarrr.. actually gambo kat atas tu diambil semata2 nak di tempek kan kat blog nie jer haaa... nak lar share ngan korang kan.. betapa "OPEN" nyerr tempat diaorg nie kan... melambak2 lar kedai2 yg ala2 18SX camgini... dulu waktu aku kat perth ade gak kedai2 ADult Shop camgini... tapi diaorg buat secara tertutup lar.. but kedai nie memang slumber badak... disebabkan kedai nie slumber badak... kiteorg pun ngan slumber badaknyer masuk lar kedai niee... hah! jgn nak ingat kiteorg nie giler lak yer... nie sekadar nak carik pengalaman jerk!

Pengalaman??? sesuatuu kann??? hehehehee.. saja lar.. nak gak tengok apa yg menarik sgtttt kat dlm kedai tu kann... errmm... memang menarik lar kalau tuk org2 yg giler sex nie... macam2 bende lah yg berkaitan ngan seks ade dijual disitu... yg tak terpikir oleh akal pun ade dijual kat situ hoke! Gambo ellekk! sbb dlm kedai tu camera prohibited! kalau tak sure aku share ngan korang kat sini.. and i'm sure korang teruja nak tengok kann?? kann??? hahahaa.. tapi tuk aku tak der apa yg menarik sgt lar kat kedai tuu... cumanyer biasalah org putih nie kan... paham2 aje lah diaorg nie camner kannn....

Ok dah.. cukup2 ngan citer 18SX niee.. biar aku ngan en. teman jer yg tau apa yg ade kat dlm kedai tu yerr... :P

Then another thing yg agak giler lar kat area surfers paradise nie....


Waktu kiteorg tengah dok lepak2 kat area Hard Rock Cafe....
Tiba-tiba kami di datangi olehhh.....



Org yg eksited nak bergamboor....
Tetiba jer mamat2 seweell nie dtg depan camera si nuar....
Nak gak dia berposing ngan camera en. teman tu yer..
So, kami layan kan ajerrr.....

Ingatkan abiss kat situ jer lar.....
Tup2 ade lagi yg giler nak bergambooo...
Haishhh.. suke benoor mika ngan camera en. teman yerr.....



4 org minah yg tengah giler nak gie clubbing...
Waktu nie actually en. teman nak amik gambo aku sorang larr..
Tengah2 dia setting camera tuu...
Tup2 si minah2 clubbin nie dtg menyerang aku kat situ..
slumber jer dioarg interpremm.. then terus jer posing camgini
Confirm aku kat situ korang tak nampakkan..
Coz diaorg nie semua dah over shadow aku... :D


But seriously... org2 kat sana yg nak gie clubbing nie memang macam2 ragam lah! giler babenggg semuanyer... baik lelaki baik pompuan... kiteorg kat situ memang tercengang jer lerr tengok karenah2 diaorg nie... sampaikan ade sorang mamat tu yg boleh dia berlari ngan seluar dalam jer keliling surfers paradise tuuu... giler tak giler tu kan? aku ingat dia dah mabuk lar tu... aku ade gak suruh en. teman amik gambo gelagat2 org giler kat situ tu kan... tapi en. teman takot... takot naper? takot silap hari bulan nanti camera dia kene hampuk ngan org2 giler tu if diaorg pasan yg en. teman cuba amik gambo diaorg kan... errmm.. tol gak tu... sbb diaorg nie kalau dah mabuk diaorg jadi sgt2 wilddddd!

Tapi yg nie ade sesuatu yg sgt menarik tuk kaum lelaki...


Mereka sedang mencarik pelanggan...


Dah dpt dah!



Mereka terus mencarik mangsa2 seterusnyer...



Memang ramai yg memandang ke arah mereka!



Uuuhhh.. Dah dpt mangsa yg berikutnyer!
"Go GLobal" aku memang tak paham apa maksudnyer tu!!



Tengokkk muke mamat tu!
Huh!! giler happy dia... tersenyum sampai ke telinga tuuuu....


Actually apa yg minah 2 ekor nie nak buat kan? Entah lah.. aku pun tak tau apa yg diaorg nak buat sebenarnyer... Tapi dari pemerhatian aku lar kan... Diaorg nie pakai kain selempang yg tertulis Metermaids.Com... then kat panties tu tertulis lak "Go Global"... ermrm... pelik.. aku pun tak paham apakah maksud kedua-duanyer ituuuu..

Anyway... apa yg aku nampak malam tu... dia berdua nie cam jual something tawww.. rokok ker apa entah lar... aku tak nampak jelas sgt sbb kiteorg duduk agak jauh lar dari diaorg nie.. gambar2 nie pun semuanyer di ambil secara curik2 jugak larr... and sila tahu aku yg amik gambo2 tu semua taww... aku saje suruh en. teman pegi belikan ais krim tuk aku.. sbb aku tak nak dia tengok lebey2 minah2 nie... hehehehe...

Tapi apa yg aku dpt lihat... minah2 nie kan ade bawak beg ngan diaorg kan... so sapa2 yg nak bergambar ngan diaorg nie... boleh lar beli something dari minah2 seksi nie... then, dpt lar bergambar sambil berpeluk cium bagai ngan minah seksi niee... Hai.. macam2 cara lah org putih nie nak carik duit!


p/s: biler hari semakin lewat malam... lagi macam2 perangai lah yg korang leh tengok kat sana!


5 comments:

nasaoji said...

sakan depa tu yer..patut la deme mai mesia nih, duk wat gtu, kt duk tgk pelik,..silap2, kene tngkap yg lari pakai spendar tu.. ;p

Pepel BoNda AmaNi said...

hahahahaha sangat sesuatu yang di sangka taw masuk kedai tue..wkakakakaka...giler selamber jerk kan orang2 kat sana...ish2 maw ketumbit mata dok kat sana.wkakakakaakaka

Deqna said...

wah entry yg blh di x-rated kan.. hehehehe

nak tanya ni kat adult shop tu korang tak beli apa2 ker? hehehehehe

wah memang cuci mata lah kat sana yer.. kalau shah pun sama jer.. suka jer amik gambar2 minah2 saleh yg menyeksi itu..

Suki Cida said...

ahhahah thanks for the info... kalau ada rezeki ku ke sana... mak sure malam kurung abang jamani ai... hahahah

NeenaAnuar said...

nasaoji:
tu lar pasal dik.. kat sana majoritynyer memakai pakai yg memang menjolokkkk mata.. hik.. hik..

Purplelicious:
hehehehe... tu lar pasal.. kalau duduk lagi lama.. memang akan boleh tumbuh lar kot ketumbit tu.. :D

Deqna:
ahaks!! X-rated yg tak berapa nak X lar kan.. hihi...
errrmmm... errmmm.. entah.. aku pun lupa.. aku ade beli ker tidak... hahahaha..
tu lar.. kalau si shah pun ade.. aku ingat depa berdua tu confirm tak nak balik bilik dah... hahahaa..

Cida:
hehehehee.. jgn lupa kurung taww!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails