COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, December 24, 2009

'Rumah Baru'


Hi you olllzzzz.....


Amacam... chantikkssss tak layout baru 'rumah' aku nie? hehehehe.. yer yer.. aku tau.. dah ade a few of you yg dah pun kata menarik layout baru nie kan... hehee.... terima kasih lah yer atas pujian kalian!!

Actually ade 2 perkara yg membuatkan aku tukar layout baru nie taww... ok yg pertamanyer coz blog aku nie bakal menjangkau usia 1 tahun bulan 1 nie... elehhh.. baru setahun nak kecoh! hehehe.. ye lar... anak setahun pun dicelebratekan jugak kan? so apa lah salahnyer aku pakaikan baju baru tuk blog aku nie haa sempena ulang tahun dia yg pertama....


Ok reason yg kedua... aku nak kan layout yg lebih simple but nice... then ruang tulisan yg lebih besar... bukan lah aku nak tulis berjela-jela sgt diruangan yg besar tu... TAPI! ianyer more utk ruangan gambar2 yg nak aku share kan ngan korang disini.... contohnyer seperti ini!



DSC_2291 copy

My latest picture!
Nie kat tempat kenduri nie... sempat lagi aku posing kannn...
memang dasar tak reti nak duduk diam biler depan camera kann... hehehe..
Nanti2 aku bloggin about it yeah...





Terkejut

Hah! amacam?? OK tak?? Agak2 puas tak korang tengok gambar2 yg bakal aku tempekkan kat sini nanti ngan saiz2 camgini??? hehehe.. giler ngada aku kan.... ye lah.. dah sememangnyer blog aku nie penuh ngan gambar2 kann.. so aku sendiri rasa cam best jerk tengok gambar besar2 nie... semuanyer bermula ngan cousin aku lar nie.... aku tengok blog dia bubuh gambar besar2 cam nie... wahhhhhhhhh puasnyer aku tengok gambar2 tu... so tu yg aku pun dok gatai nak buat camtu tu... hehehehe... anyway.. thanks Ayub for your info about this yeah! ;)



Now nie aku masih lagi dlm process pengubahsuaian.. actually tak banyak dah pun... tinggal sikit2 jerk touch up lagi... aku tak tau lah korang suke ker idak kannn... so aku nie kununn kununnn nyer nak lah buat Poll kat page aku nie... buat punyer buat.... tup2 sekali biler keluar kat page aku nie... golap! tak nampak pun perkataan YES or NO! korang leh refer kat side bar aku tu hah... tak nampak kan? aku rasa font dia tu hitam tu... tapi puas dah ku godek2 kat edit HTML tu... tak gak boleh.. tak tau kat mana lagi nak godek dah sampai dah naik biol dah aku nyer pale nie! mata pun dah berpinar.. dok nampak codes2 HTML jerk!

So, sementara aku nak mencarik jalan penyelesaian for that thing.... korang leh lar refer kat pic kat bawah nie yg aku dah buat print screen.. kot2 korang nak vote ker kan... and korang leh hightlight gak kat situ in order nak tengok which one is YES and which one is NO...



Yg atas tu YES... Yg bawah tu NO...



p/s: kalau kot2 ade sapa2 yg tau camner nak tukar warna font yg hitam tu ke putih... sila2 lar ajar aku yek! thanks!!

11 comments:

[z@ck] said...

tu diaa..
puas hati btol la bila gmbaq besaq gedabak..
heheheh

a.j. said...

no hal kak neena! =D yg poll tu tak reti la cemane ... haihh

Pepel BoNda AmaNi said...

amoih memang gedabak gambar..puas tengok..hehhehehe

nanti kita cuba godek2 k..kalu2 kita jumpa kita bagitau sis..

Cik Yayang said...

ssungguhnya mmg puas hati sungguh2 tgk gmbar besau2 cm gini..:-)

NeenaAnuar said...

z@ck:
puas hati yek?? hehehee... TQ! :D

a.j.
hehehe... oh.. poll tu memang dah giler sikit.. kalau ayub nak vote, ayub click kat 'change your vate' punyer perkataaan tu.. nanti baru dia keluar tempat yg ayub boleh click YES or NO ok...

Purpelicious:
hehehehe... bagus2... janji puas tengok.. hikkk... hikk..
OK.. thanks sis sbb jadik 'cikgu' kite.. :D

Cik Yayang:
hohoho... cik yayang pun puas hati yer ngan gambar2 camgini... hehehe. ok ok... thanks yer! :D

Unknown said...

santek la beb u kan kreatif...nak2 bab posing i like...hehe

NeenaAnuar said...

POSH76:
huhuhu.. TQ beb! nanti kite posing banyak2 lagi yek! hehehee..

Mak Izz said...

kak, mmg puas hati la tgk gmbr bsr gedabak cmni. esp bila gmbr2 tu high quality. erm.. mmg dabomb. x sbr tunggu next vacation akak. erm.. ada ke? :)

Suki Cida said...

ku jelesssss... hahahah cantik giler la neena layout baru hang... gambar besar...puas hati sehhhh....

hahah padan la tak nampak yes or no tu... ky pilih yes!!!!! i like!

NeenaAnuar said...

Maz Izz:
hihihi.. thanks dik! buat masa nie belum ade apa2 plan lagi for next vacation.. kalau ade nanti.. check it out yek! ;)

NeenaAnuar said...

Cida:
huhuhuhu... Thanks Darling! Muahh!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails