COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, February 1, 2010

Haaluu.. Selamat Bercutiii... & We're Back @ Home!


Hi u olllzzz...


Rinduuunyer kat korang semua... Jari nie pun dah rindu jerk nak menaip entry.... hehehe...

Alhamdulillah.... semalam aku dah discharge from Pantai Hospital and now resting @ home... walaupun dlm keadaan baring... tapi tangan tetap gatal & gagah nak menaip entry nie... huhuhu... ye lah.. takkan nak tidoooo jerk memanjang kan... bosan gak... lelama mata pun dah naik tak leh nak lelap dah gamaknyer... takper lah... yg tak leh gerak & perlu banyak2 berehat, badan aku jerk.. jari jemari aku masih leh bergerak taww... hehehe...

Anyway.... banyak & macam2 citer yg aku nak kongsi ngan korang sepanjang aku berada di "Pantai"... tapi pelan2 lah yer... now nie pergerakkan aku sgt2 lah perlahan... bak kata en. teman... "kura2 lagi laju dari aku!" ciss!! takper2... dia tak tau esok2 aku dah baik... aku lagi "hebat" dari dia... waaaaaaaaahhhhhh... hahahaha...

Tapi apa pun... aku sgt2 berterima kasih lar pada sayang buchukk aku.. en. teman tuu... sbb rajin gak dia hupdate pasal aku hari tu kannnn... kalu tak payah gak nak nampak dia posting entry kat blog aku nie... ibarat lebih teruk dia dari kura2... ahakss!! apa pun... TQ veryy much darling!! Hari nie en. teman dah mula bzz... pergi subang tuk fetch MIL dtg sini... so, aku akan dijaga oleh MIL for a few weeks till aku recover sbb en. teman dah nak kene start keje hari rabu nie... i'm gonna missed him... :(

And also to all of you my beloved readers.... Terima kasih yg tak terhingga aku nak ucapkan atas doa2 korang semua... pada yg dtg visit aku kat hospital... TQ TQ verry much keh! nanti akan aku story mory in detail about it yeah!

Oh ya... pada kawan2 blogger... korang jgn risau yer... aku tetap click2 pada blog korang taww...


walaupun lembappp bak kura-kura and tak ter-drop komen pada entry2 korang... tapi aku tetap baca & ikuti update2 terbaru dari korang okk...



Akhir kata... Selamat Hari Wilayah buat warga Wilayah Persekutuan... selamat bercuti hari nie... sapa yg kene keje tu... selamat bekerja lah yerr... aku mulai hari nie dah confirm2 lah dah mula bercuti selama SEBULAN!! waaahhh... syokkk jerk bunyi nyer kann?? Yer... bunyik jer macam syok... tapi adelah sgt tidak syok biler nak kene berpantang dan perlu menahan sakit... uhuk.. uhukkk... :(

20 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

selamat berehat.rehat secukupnya k...sowie la xdapat nak pegi visit sis...almaklum la..kita nie kejap ok..kejap xbrapa nak ok..huhuhu semoga sis cepat sembuh k..

hasifi b hasnan said...

slamat kembali... rehat ckup2 kay.. =)

Mak Izz said...

moga kak neena cepat sembuh ye. pantang betul2 tau! take care.

Nur Irfan Juezrie said...

alhamdulillah.. akak dah balik umah.. so, take care yeah sis! pantang betul2.. jgn mkn benda yg boleh gatal tau.. gatal dgn abg nuar takpe.. hehehe ~wink~

alia said...

semoga cpt sumbuh kak neena *_*

[z@ck] said...

sebulan cuti???
mabeles!

Deqna said...

selamat berehat tau... sebulan.. fuh sonoknya.. harap ko cpt sembuh yer...

ini blog wirdah said...

akak neena dok umah baek2 tau. rehat cukup2.

LiAnA said...

dear... u look so familiar lahh... dulu sekolah mana ekh??

mama-syira said...

take care. selamat berpantang. sama macam org bersalin ni. hehe

NeenaAnuar said...

Purplelicious:
thanks dear! eh tak per.. paham your condition.. you pun better take care ok! HUGS!

NeenaAnuar said...

sipisenan:
THanks dik!

NeenaAnuar said...

Mak Izz:
Ok dik... TQ very much! muuuaahhh!

NeenaAnuar said...

Nur Irfan:
hehehe.. ok dik... owhh.. part gatal ngan abg nuar tu sememangnyer dah lama tak menggatal ngan dia.. hahahaha.....

NeenaAnuar said...

alia:
TQ darling! :D

NeenaAnuar said...

z@ck:
mabelessss kannn?? hehehee...

NeenaAnuar said...

Deqna:
TQ frenn.. bunyik macam best.. but best in pain lorrr.. uhuk.. uhukk...

NeenaAnuar said...

Wirdah:
Thanks dik! ;)

NeenaAnuar said...

Liana:
Yeaaaa... u're my senior.. huhu.. ;)

NeenaAnuar said...

mama-syira:
hahaha.. aku dah merasa PRE-pantang.. so praktis.. praktis.. :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails