COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, February 23, 2010

KoKo KruNchY!


Hari nie aku breakfast my favourite cereal lak...



P1060229 copy
Koko Krunch with Fresh Milk!


Aku tak minum susu putih @ fresh milk nie begitu saja.. kalau nak tengok aku amik susu putih.. haa.. time makan cereal jerk lar leh nampak kelibatnyer... walhal banyak khasiat susu putih sebenarnyer... tapi entah lar... memang tak leh lut kat tekak aku susu putih... bukan tak penah cuba... dah try dah... tapi aku buueeekk balik... muntah belilah lar jawabnyer... aku ingat last aku minum susu putih waktu aku baby2 dulu lar kot... coz biler aku mencecah umur 4 tahun camtu arwah mak aku kata aku suke milo.. which is very true sampai skg aku memang kanak2 milo! hahahaha..

Dlm banyak2 cereal.. aku paling suke koko krunch and muesli... in fact aku teringin nak makan muesli and dah mintak en. teman belikan tuk aku... tapi hari keje susah sikit dia nak singgah Cold Storage @ Great Eastern tuk belikan muesli tu... kiteorg dah biasa beli muesli kat situ coz banyak choice and most of if original muesli tanpa banyak campuran bahan2 asing...

Hai bile dok kat umah nie.. macam2 bende yg aku teringin nak makan.. ye lah.. tak der keje lain.. so keje nyer dok ingat pasal makan jerrkk lar! huhuhu...

10 comments:

[z@ck] said...

wuih...lama x mkn koko krunch..kt sini cereal murah..tp x terbuka hati nk makan lagi..hahaha

ini blog wirdah said...

wirdah pon tak mimum susu. tekak mmg takleh trime..huhuh.sehati sejiwa la kita ni akak.hoho.

Deqna said...

sekang ko tak minum susu kan.. tunggu besok bila ko peknen haru en. teman ko paksa minum susu...
cam aku kena paksa tau... tapi lama2 jadi biasa lah..

Lady of Leisure said...

hehe i tgk selera kita banyak yg sama.. lady pun tak suka susu putih kecuali kalau makan dengan cereal..
ang i love muesli too.. slalu i bancuh muesli dengan fresh milk+yogurt+honey :)

Unknown said...

me giler susu....tp kalu makan cereal suka buat cam tit bits takyah letak2 susu bagai hehe

NeenaAnuar said...

z@ck:
wwwoooo... kat NZ lagi mabeless dik! rugi kalau tak makan taww.. coz kat sana lebih orginal and lot of choices! nanti try tau! :D

NeenaAnuar said...

Wirdah:
hihihihi... adik pun tak suke susu yer... memang sehati sejiwa lar kite!

NeenaAnuar said...

Deqna:
hahaha.. part tu memang dah tak leh buat apa dah.... jawabnyer menyerah diri jerk lar! huhuhu...

NeenaAnuar said...

Lady:
huhuu... kite serupaaaa...
tapi part bancuh muesli dengan fresh milk+yogurt+honey tu memang mabelesss!!

NeenaAnuar said...

POSH:
I pun suke ratah gitu2 jerk.. especially koko krunch! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails