COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, February 18, 2010

Tag dari Kak Eynda!


Dah lama aku tak buat tag!


Terima kasih lar pada kak eynda yg sudi meng-tagging adik mu ini... hihi.. tengah bercuti panjang nie ade lar masa & cepat lah sikit aku nak jawab tag... kalau tak mau makan bulan baru nak menjawab.. hahaha... eh tapikan berckp pasal tag nie, aku rasa2 cam semua tag member2 aku dah jawab dah taw.. tapi now nie tetiba rasa cam blur2 sikit kot2 ade antara korang2 nyer tag yg aku tak jawab lagi ker.. if in case ade lar kan.. korang jgn segan2 remind me back yeah! aku nie biler di serang sawan pelupa tu... memang terusss ke laut lupa nyer!



1) Where is your cell phone?

~ atas coffee table...



2) Relationship??

~ married happily with 1 husband and 0 kids! moga2 yg 0 akan berubah menjadik 1++ but yg 1 tu nak mampos kalau bertambah @ berubah nombor nyer??



3) Your hair??

~ Refer saja pada entry yg INI ...



4) Work??

~ Seksitary yg sesungguhnyer tak seksi!



5) Your sisters??

~ 2 org.. sorang akak & sorang adik... kami 3 beradik semuanye gurgurlsss!



6) Your dream??

~ for sure wanna have my own kidss.. tak kisah cepat atau lambat.. kerana itu semua kuasa Allah... DIA lebih tahu apa yg terbaik buat umatnyer... kalau di takdirkan lambat, adelah satu bonoss tuk aku dimanjakan oleh hubby sepuas puasnyer... kalau cepat lagi bagus! tak sabar nak tengok Mr. & Mrs. Khairol's Junior!



7) Your favourite thing??

~ of course my wardrobe & my make-up!



8) Your favourite drink??

~ Milo (Ice & Hot) & oung Cocounut (kalu tua aku tak suke.. kekekeke)



9) Your dream car??

~ BMW with latest series... (dream ajer.. kalau mampu pun aku tak nak pakai.. sbb rasanyer cam membazir jerk... kereta tak berbaloi lah.. baik aku beli umah)



10) Your shoes??

~ Majority collection kasut aku adelah Vincci.. sgt2 selesa ngan brand nie.. tapi ade gak yg ala2 sengal kengkadang tu! ikut musim gak arr.. lagi satu aku suke gak pakai brand Neva Shoe! Yg nie memang tahan!



11) Your fears??

~ paling takot biler dpt tau aku akan kehilangan IBU! Waktu tu memang rasa dunia nie gelap seketika... dlm masa yg sama takot gak if aku diserang segala tok nenek penyakit2 kronik.. Ya Allah... aku memohon agar dijauhkan dari segala penyakit2 itu... now aku jugak takot biler memikirkan kalau aku kehilangan ayah pula dan paling tidak boleh tahann sekali kalau kehilangan en. teman!!! HUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!



12) What do you want to be in 10 years??..

~ Eeerrrmmm.... haruslah menjadik manusia yg lebih baik dari hari ini... kalu boleh dah berubah banyak kepada unsur2 islamik sikit lar.. mudah mudahannnnn... aminnnn... :D



13) Who did you hang out with last weekend??

~ Lepaking with my family jerk.. al-maklum lar pergerakkan agak terbatas now nie... lepak pun kat umah jerk.. huhuhu....



14) What are you not good at??

~ melukis! sungguh tak berseni! takat org lidi boleh lah! hihihi...



15) One of your wish list items??

~ tak sabar nak gie holiday selepas terperuk di rumah selama sebulan! muahahahaa... *tengah dok pikir2 mana nak pegi niee... huhuhu*



16) Where you grew up??

~ Ampang, KL .... well.. I org KEyEL... Cehh... velagakk.. walhal tak tau yg ko tu lebih sadiss sbb tak berkampung.. nak tak nak tompang lar kampung en. teman kat perakk.. and kg arwah mak kat Terengganu... hihihi...



17) Last thing you did??

~ makan buah tembikai yg sgt manis...



18) What are you wearing??

~ Pakaian malam... teeeeeeeeeettttttttt.... *sencored*



19) What aren't you wearing??

~ cheongsam atas sbb belahan sisi kiri & kanannyer!



20) Your pet??

~ Tak der! Teringin nak bela kucing.. nak2 en. teman sbb dia adelah peminat no. 1 si pussy cat.. tapi apakan daya bininyer nie ade masalah siinus & masalah alahan pada bulu... tapi yg peliknye pulak, alahan itu hanya pada bulu2 binatang jerk.. bulu org??? tak dpt aku nak jawab part tu! hahaha...



21) Your computer??

~ Sony Vaio



22) Your life??

~ Alhamdulillah... so far so good... living my life happily....



23) Missing??

~ dah semestinyer Arwah Makkk!! huuaaaaaa..... :((



24) What are you thinking about right now?

~ skg aku tak pikir lain dah.. tiap2 hari aku dok pikir akan satu perkara nie jer i.e. tak sabar nak plan out for my next VACATIONnnnnnnnnnnnn after 1 months tersidai di rumah sajork! huhuhuhuhu.....


P1020650_1
Dah terbayang2 di mata ku tuk bercanda sebegini lagi tak lama lagi.... muuuaahahahaha...


25) Your car??

~ Honda City



26) Your kitchen??

~ Masih lagi dapur sewa.. sbb aku kan ker menyewa.. tak sabar nak ade dapur sendiri... pasti aku akan lebih rajin memasak lepas nie.. fuhh.. ayat tak boleh blah! hahah...



27) Your favourite colour??

~ Purple, Blue & Pink!



28) Last time you laughed??

~ Malam tadi bersama en. teman... well.. sapa yg kenal en. teman nie tau lah camner org nyer... aku akan sentiasa kejong perot ketika berada disisinyer! tak kire aku sakit ker tak.... cam contoh hari tu baru beberapa jam lepas kuar dari operation theather... boleh dia buat lawak! nak jerk aku antar dia lak ke OT time tu.. baru dia tau.. cam ner seksa nyer tak leh nak gelak lepas kene potong!



29) Last time you cried??

~ Lepas keluar dari hospital hari tu... aku menangis dlm dakapan en. teman sambil memberitahu padanyer yg aku sgt2 terharu akan segala kasih sayang yg dicurahkannyer buat aku terutamanyer semasa aku sakit tempoh hari!



30) Love??

~ "Love is something far more than desire for sexual intercourse; it is the principal means of escape from the loneliness which afflicts most men and women throughout the greater part of their lives"


31) Who wants to share their ONE'S?How about?

~ Deeeyyy!!! soklan apakah ini?? sapa lah yg buat soklan camgini! sgt2 mengkonfiuskan hoke!


Sapa rasa2 suke nak kene tag? hahaha.. meh sini aku tag korang! Ikutkan aku... aku nak tag sapa2 saja yg baca entry nie and sesiapa yg rajin buat tag nie... in case ade antara korang yg dah penah buat tag nie.. sila abaikan saja.. however.. kalau boleh org2 yg aku mention secara specific nie silah siapkan tag nie yer... ngehh.. ngeh.. ngehh...

~ Misz POSH
~ Misz Lady
~ Misz Wirdah
~ Misz Lana
~ Misz Jue Irfan
~ Misz Mak Izz


p/s: aku nak gak selitkan nama kawan aku misz Purplelicious & Misz Deyna kat situ.. tapi I know both of you really on a swing mood in updating blog kan.. so kalau kot2 korang mood adaa marii... buat2 lah yer.. :D

14 comments:

Deqna said...

byknya soalan2 kat tag nie.. mujur ko kasi optional kat kami org nie..takde lah rasa serba salah sgt kalau tak langsaikan tag ni kan..hehehehehe

p/s: wah dah petang2 ni ko masih lagi berpakaian malam??? apakah?? hehehehehehe

Lady of Leisure said...

hehe.. miss lady siapakah.. i dah buat tag ini hehehe... in fact i tag all my follower including you ekeke...
neena, i suka tgk pic u tempek kat atas tu... tu masa vacation kat maldives ek.. sangat cantik ok... bila lah i nak sampai ke sana... air jernih sungguh kan..

Pepel BoNda AmaNi said...

hahhaah ada pengecualian nyek...heheehe amoih2 awal btoi berbaju malam di petang hari nie...mentang2 la nak sambut malam jumaat malam nie..tetttttttttttttttt... :P

NeenaAnuar said...

Deqna:
aku bagi jerk optional.. tapi biler utang tetap utang taw... hahahaha..

p/s: wakakkaka... akibat sbb merasa tidak puas memakainyer di waktu malam! ahakss!!

NeenaAnuar said...

Lady:
hohohohohoho... ya ampunn cik puan ladyy... tak perasan lah you pun dah buat tag nie... actually dah pun baca and comment kat entry you... huhuhu.. sorry yek.. dah banyak sgt blog dok baca.. sampai dah blur & confius sekejapan! ahakss!!

consider tag nie dari you & kak enyda lar yek! *kene edit title nie.. :D)

ha'ah.. tu gambar I bercuti at Maldives last year.. memang air dia... masyallahh.. sgt2 mabelesss... insyallah.. I doakan satu hari nanti you akan melangkahkan kaki ke sanaa... :))

NeenaAnuar said...

Purplelicious:
hahahhahaa.... malam jemahaat yg tak membawa apa2 makna.. tu yg dok pakai selama 24 jam tu.. wakkakakak...

LiAnA said...

syoknyaaa dpt gi holiday...
sebelum ada baby ni puas2 berhoneymoon berdua... sbb bila ada sikecil mesti tak sampai hati ber-holiday tanpa dia hihi

NeenaAnuar said...

Liana:
hihihi.. betol tu kak.. nanti dah nak kene berhanimun ber-tiga lak! :D

Unknown said...

alamak ingat mau lari tp dek sbbkan dah 2 kali ditag mesti mau buat gak...but give me time yer sis coz im quite bz..thanks sudi tag me
hehe

Nur Irfan Juezrie said...

alamak! ada tugas lg la ni.. hehehe

eynda said...

Thanks sebab jawab tag akak :-)

NeenaAnuar said...

POSH:
hihihi.. no prob babe! :D

NeenaAnuar said...

Jue:
hahaha.. sila buat yerrrr.. ;P

NeenaAnuar said...

eynda:
you're most welcome kak! ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails