COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, February 12, 2010

You're My Everything!


BEE






You're my everything
The sun that shines above you
Makes the blue birds sing
The stars that twinkle way up in the sky
Tell me I'm in love


DSC_3391 copy


When I kiss your lips
I feel the rolling thunder to my finger tips
And all the while my head is in a spin
Deep within - I'm in love

You're my everything
And nothing really matters but the love you bring
You're my everything
To see you in the morning with those big bright eyes
You're my everything
Forever and a day I need you close to me
You're my everything
You never have to worry, never fear, for I am here


DSC_3407 copy1


You're my everything
I live up on the land and see the sky above
I swim within her ocean, sweet and warm
There's no storm - my love


You're my everything
And nothing really matters but the love you bring
You're my everything
To see you in the morning with those big bright eyes
You're my everything
Forever, and a day I need you close to me
You're my everything
You never have to worry, never fear, for I am here


DSC_3433 copy


When I hold you tight
There's nothing that can harm you
In the lonely night
I'll come to you and keep you safe and warm
It's so strong - My love



DSC_3409 copy


When I kiss your lips
I feel the rolling thunder to my finger tips
And all the while my head is in a spin
Deep within - I'm in love


(words warna pink - kata2 aku buat en. teman & yg warna biru tu lebih sesuai if en. teman yg katakan pada aku... haha...)



"Bee.. I just wanna you to know that YOU'RE EVERYTHING FOR ME! You have shown your love... your worries.. your concern... & your faithfulness towards me... and now.. only Allah who understands my feelings for U.. I'm soooo bless to have you as my soul mate and be part of my life! Thank you very much for alwayzz being there for me dear! I love you.. love you.. and alwayzzzz love you!!!"

Ok.. dah... sila lah muntah korang baca ayat2 jiwang aku tuk laki aku tu kan... hahaha... well... ade masanyer biler kite berkata2 secara lisan nie lain rasanyer... and biler ianyer dibuat secara penulisan akan timbul satu lagi perasaan yg berlainan... and now I've completed both.. *wink*

Aku tak tau lar kalu en. teman tak berada disisi aku dlm waktu2 'down' aku camgini... cam mana lah keadaan aku agaknyer... mau aku meroyannn! Yes.. memohon pada Allah itu sudah semestinyer... but dari segi moral support itu merupakan satu perkara yg amat2 penting biler kite berada dlm keadaan sebegini... and alhamdulilllah... aku bersyukur sgt2 kerana memiliki dia sebagai suamiku! semoga kebahagiaan ini bakal kekal abadi selamanyer... mudah mudahan.. aminnn...

Ok lah.. tak nak elaborate lebih2 lagi... takot gak kot2 ade yg dah termuntah2 kat luar tu... hahaha... well... citer aku di PMC dah pun sampai penghujungnyer.. sekali lagi... secara rangkuman (wah cam berita lak) sekali lagi disini aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih yg tak terhingga kepada SUAMI saya terutamanyer.. dan jugak kepada seluruh KAUM KELUARGA, SAHABAT HANDAI, KAWAN2 BLOGGER, MY SILENT READER, (errrmm sapa lagi.. ade yg aku tertinggal tak? kalau ade bagi tau yek.. rasanyer semua aku dah sebut dah nie) diatas kunjungan... doa... ucapan dan apa sahaja perkara2 yg berkaitan dengan gangguan kesihatan aku lately nie... Thanks a lot keh! I love you ollzz... and I will alwayzz love you! *HUGS*

Benar lar bak kata pepatah... sesuatu yg berlaku itu pasti ade hikmah nyer... semenjak aku sakit.. makin hari makin bertambah2 sayang aku pada en. teman... bukan lah sebelum nie tak sayang... cumanyer ianyer MENAMBAHkan lagi kasih sayang antara aku dan dia... sampai siap dia mandikan aku... suapkan aku makan... tak tido lena malam menjaga aku si hospital.. asal aku bergerak jer dia pun tergerak sama... so, tu kalau tak sakit.. confirm susah nak dpt layanan bak tuan puteri tu kan?? hahaha.. but he has treated me like a Tuan Puteri that day... Thanks darling!

And also... hubungan kekeluargaan aku pun bertambah erat... alhamdulillah... syukur padaNYA.. mudah mudahan ianyer semakin erat... malah dari kalangan2 sahabat handai.. yg care pada aku.. so secara tak langsung ianyer memberi aku semangat tuk tidak terlalu memikirkan org2 yg busuk hati & dengki kianat pada aku selama nie... coz when 10 people out there don't like you... actually there's more than 1000 people out there who really2 cares about you! and its proven biler blogger frens & silent readers memberi kata2 ucapan & semangat kat blog aku... THanks guyss!!


p/s: Thanks to Rosli for those moment pictures!

24 comments:

Cik Yayang said...

Alhamdulillah...
Insya Allah, mudah2an kasih sayang yg ada berkekalan hingga ke akhir...sama2 kita doakan yer..:-)

Pepel BoNda AmaNi said...

huhuhuh terharu...touching gitu.. :)...

Cik Ina Do Do Cheng said...

neena : terkasima akak jap melihatnya. semoga kebahagian rumahtangga neena ngan en teman berkekalan.

Lady of Leisure said...

:)
semoga kebahagiaan berkekalan..
petang tadi i spend quite a lot of time membaca entry holiday u in maldives, aust, and bali... both of u mmg romantic habis..
:)
btw, happy holiday..

TemanAnuar said...

Emmmm...waaaaaa....soo swetttt...terharu betul melihat entry anje nie, ditambah pula ngan lagu yang memang menyusuk kolbu....sebak juga membacanye..

apa2 pun Bee akan tetap menjaga anje sampai bila2 walaupun kadang kala speker anje kadang2 kuat kadang2 slow...tapi kau tetap menjadi pojaan hati ku..

akhir kata buat anje...

"Lelaki ini yang selalu mencintamu
Selalu, tanpa ragu...
Lelaki ini yang selalu memuja
Hanya dirimu...
Yang bertakhta dalam sanubariku"

Dari Mat Jiwangmu
En. Teman a.k.a Bee

ini blog wirdah said...

akakkk..sgt chumell okeyh.sweet ayt2 itu. walaupun BI wirdah kureng skit,tpi bile tgk pics,sgt la touchin gitu.huhuhuh.

rasa mcm mao kawin sekarang! hahaha :)

joijoi80 said...

bukan senang nak dapat pasangan yang sanggup susahsenang hidup bersama dan bukan susah untuk dapat pasangan yang x sanggup hidup susahsenang bersama.

nairaariaa said...

alhamdulillah...sweet sgt dgn kbhagiaan n hrp2 kekal...amin...=)

Deqna said...

salam bro nice pic..shah

eynda said...

Aduhai....nak nangis akak tengok gambar2 tu...so touching....

LiAnA said...

semoga perkawinan kalian berkekalan sehingga ke pintu syurga.. amin...

so sweetsss :D

Deqna said...

mula2 terkejut.. bila pulak aku ber bro2 ngan ko nie.. rupanya si shah yg mendropkan komen tuk en. teman/lee..

wah sempat lagi lee wat photoshoot yer.. walaupun di atas katil wad..

but memang touching gak ar..

NeenaAnuar said...

Cik Yayang:
Thanks Cik Yayang.. mudah mudahannn.. aminnnn...

NeenaAnuar said...

Purplelicious:
huhuhu... I pun terharu gak biler baca balik sis..

NeenaAnuar said...

Kak Ina:
TQ so much kak! ;)

NeenaAnuar said...

Lady:
Thank You very much dear!! :D

NeenaAnuar said...

En. Teman:
Beee... TQ Dear!

Suka aarrr part lagu anuar zain tu.. I pulak yg touching giler now nie! huhuhu... Thanks again and again darling!! muuuuaahhhh!!!

NeenaAnuar said...

Wirdah:
heheehee.. Thanks dear!

kawinn dik jgn tak kawin.. rugiii woooo... hahaha.. ehhh.. tapi make sure abiskan study dulu yek!

NeenaAnuar said...

joijoi:
totally agreed sis! ;)

NeenaAnuar said...

nadzirah:
TQ so much dear!

NeenaAnuar said...

Deqna/Shah:
thanks for on behalf of en. rosli.. hihi...

NeenaAnuar said...

eynda:
huhuhu... neena pun sama kak.. biler tengok2 balik cam alahaii... syahdu lar pulak!

NeenaAnuar said...

Liana:
TQ very much kak!! :D

NeenaAnuar said...

Deqna:
hahaha.. aku sib baik tak confius sbb dia bubuh nama dia kat last tu..kalau tak memang aku pun blurr sekejap....

Lee biasa lah.. pantang dpt camera kat tangan.. hahaha...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails