COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, July 28, 2010

Alhamdulillahh..... Rezeki Tak Putus....


Kejadian nie berlaku pada 2 minggu yg lepas a.k.a entry suam suam basi lagi! hahaha...



DSC_0356 copy
Rombongan meminang... Sapa lak yg nak bertunang nie? nanti akan aku storykan di pertengahan entry keh!


DSC_0353 copy
bertunang siap buat kat dlm dewan mini tuu... meriah u ollzz!


DSC_0355 copy
siap ade mini pelamin lagi! so sweeett! :D


DSC_0527_a copy
okkk.. nie lah dia bakal pengantin lelaki... Boboy merupakan anak tiri akak aku which merangkap abang kepada anak2 buah aku... faten & mamat!

Akak aku bakal dpt title mak mertua tiri tak lama lagi! hahaha... pastu kalau dah dpt cucu... tambah lak lagi satu title.. nenek tiri.... uiishh! mude tol rasanyer akak aku nak dpt title nenek nie! hehehe.... ok.. will story mory about my siblings later... now aku nak citer pasal kenduri nie dulu...

Untuk kenduri nie... akak aku dah employ en. teman to be as the official photographer! alhamdulillahh... rezeki kami bersambung lagi nampaknyer... disebabkan nie majlis meminang yg pertama kali buat abg ipar aku... so akak aku a lil bit excited for this event! siap Google carik dulang hantaran utk disewa ko.... tapi yg best tu.. dapat pulak dia carik dulang hantaran yg cantik tuu... aku pun suke... cantikk! :D


DSC_0354 copy
ini lah dulang hantaran dari pihak akak aku kepada pihak keluarga perempuan! cantikkan dulang hantaran tuu.. naper lah waktu aku nak kawin dulu nan adoo camgini.. kalu tak confirm aku amik yg nie! hehehe... for official album en. teman ade amik setiap satu gambar dulang hantaran tu... aku tak tempek lah kat sini... kang panjang berjela-jela entry aku kang! :D


DSC_0432 copy
sebelum majlis bermula... kiteorg makan dulu siap2... makanan memang mabeless on that day! kuih seri muke pun bangat! aku lately nie asyik jumpa kuih seri muke yg bestt jerk... pasal tu makin berseri-seri kott... hahahaa...

Okk.. dah jom tengok hasil2 tembakan en. teman hari tu.... dia tembak banyakkk giloz.... tapi aku tempekkan lah sikit2 kat sini..... ;)


DSC_0520 copy
Si cantik manis Cik Azzuwa.... tunangan si Boboy!


DSC_0457 copy
I love this shot!


DSC_0470 copy
candid smile! ;)


DSC_0479 copy
upacara sarung cincin yg disempurnakan oleh mama Boboy sendiri & akak aku turut mengiringinya....


DSC_0478 copy
close up sikit!


DSC_0503 copy
memanjat kesyukuran....


DSC_0543 copy
selamat sudaaaa! ;)


DSC_0562 copy
Congrats! Selamat Bertunang to both of you! Sekali tengok cam korang nie dah bernikah pun ade gak hah! hihihihihi....


DSC_0583 copy
Family photos! From Left: Abg Ipar aku... Akak aku.. Azzuwa.. Boboy (anak ke-3 abg ipar aku)... Ex-Wife abg ipar aku... Ayie (anak bongsu abg ipar aku)... Then duduk from Right: Fairuz (anak ke-2 abg ipar aku)... Kakak Faten (anak buah aku) & Mamat (anak buah aku)... itu pun gambar nie tak lengkap sebab ade lagi 2 org anak abg ipar aku yg dah balik awal...


DSC_0649 copy
Saja abadikan gambar kenangan... waktu nie songkok si boboy pun dah ke laut dah! hihihi..

So sekarang nie.... en. teman tengah bzzz nak siapkan album tunang boboy nie pulak... insyallah dlm bulan depan siap lah kott... akak aku mintak buat mock up sticky album gak cam Abg Mazeri hari tuu... so nanti dah siap aku share lagi kat sini yer! :D


DSC_0652_a copy
Motipp?? hahahaha.... Takkk... aku saja nak ucapkan yg aku sayanggg sangatt kat korang semua... coz make my blog alive! Muaaaaaahhhhsssss!!!! :D

36 comments:

shuhadah Zainol said...

sayang kamu juga kak neena... muaahhhhhhhhh...........

SURIA AMANDA said...

Lisa pun sayangggg...mmmuah!!!!!

Cik Yayang said...

Tahniah buat pasangan...:p
Selamat bertunang..:p

-anidaothman- said...

LOVE u tooo........

InaAchik said...

meh sini aku tafsir motif sbenar gambo last skali tu:
"blog hakue... haruslah letak gambo sendirik kasik interprem. dah kata tuan tanah..."
btol x? sila jwb btol beb... ngehehhee

ratusiput said...

tomei...tomei gambo yg last skali tu...ehehe..

Pepel BoNda AmaNi said...

dasat kan skrang bertunang pun buat kat dewan....anyway manis la tunangan boboy tue..

Atiqah Adnan said...

cantiknye hijauuu...^^

Azmiezas said...

mak mertua tiri??..hehehe..

Alhamdulillah, tu lah namanya rezeki..

NeenaAnuar said...

Shu:
Muuaaaaaaaakkkkkkkssssss!!! ;D

Anis Azalea said...

neena kamu manis dgn hijau muda tu..cam anak dara pun ader..sios ni...hihi...
tahniah buat kuarga pengantin..

NeenaAnuar said...

AMANDA:
*HUGS* :)

NeenaAnuar said...

Cik Yayang:
TQ cik yayangggg! ;)

NeenaAnuar said...

NiD:
muaaaaaahhssss!! :D

NeenaAnuar said...

Iena:
hahahahahahaa... sapa suruh ko tafsirkan nie??? :p

tapi aku setuju lah ngan statement ko tuu... which aku rasa semua blogger pun gunakan that official statement kannnn.... hehehehehe....

tapi aku punyer statement yg sayang all readers tu yg sebenarnyerrr okkkkk... veryy the sincere gituuuu! :D

NeenaAnuar said...

ratusiput:
heheehehe.. thanks beb! :D

NeenaAnuar said...

Atiqah:
TQ darlingggg! rindu ngan Qah! :D

NeenaAnuar said...

Azmiezas:
hahahahaa.. ade tak gelaran tu kak? :D

thanks sis! ;)

NeenaAnuar said...

PuRpLeLiCiOUs:
tu lah kann.. jaman dah berubah.. camgitu lah! :D

Lady of Leisure said...

wow meriahnya majlis... btw lawa rambut neena, memang asli bergulung gitu ek.. nampak ikal..
:)

Deqna said...

selamat bertunang tuk boboy...

kalau gituh.. ko pun nanti bakal jadi nenek sedara lah kan?... hehehehe

Mya said...

me love u and this blog oso!
letak banyak lagi gambar lawa2 k!
sukerrr tengok :)

Mimy Hamid said...

teruja aku tgk hantaran hijau itewwwwwwwww...aku mmg giler hijau okeh...tetiba teringat majlis tunang aku lak...heheh beb cincin cam kenal je dr kedai mana...HJ mariii..opspss

mrs.ecam said...

lawo la kaler bj ko...ijau lembut jek aku tngk...suke suke suke...hihihihi

sLeepIng beuty said...

tahniah pada pasangn bertunang...
syg kamu jugak neena !!!!!!

Unknown said...

beb nak puji baju santek dulu

congrate untuk pasangan yg bertunang tu pun cantek sgt ...la ni tunang mmg grant cam kawen ajer hehe

azzey said...

Neena: motif yg last skali tu...'pandanglah, lihatlah'.....ha3.....

NeenaAnuar said...

Eri-chan:
hohohhoho... TQ so much sis! nanti I dtg ampang point or else kite dating kat bukit indah.. leh belanja makan aiskerim nie! hehehehee...

NeenaAnuar said...

Lady:
owh... my original hair bukan lah camgitu... but I did perm my hair... so tuk jadikkan curly2 camgitu.. i kene bubuh serumm.. then gulung2 sendiri ngan tangan! hehehee...

NeenaAnuar said...

Deqna:
cet! ko bikin spoil aku punyer mood daaaa! hahahahaha... taapi ok apaaa.. nenek vogue da vasstt kann! :p

NeenaAnuar said...

Mya:
hehehe.. TQ darling!! muaahhssss!!

NeenaAnuar said...

Mimy:
aku tau ko memang penggemar si hijau kannn.. hehehe...

Oh yes.. sesungguhnya HJ marii! hehehee...

NeenaAnuar said...

ecam:
hehehehee.. TQ beb! :D

NeenaAnuar said...

sLEEping BEauty:
TQ darling!! muaahhhsssss!! :D

NeenaAnuar said...

POSH:
TQ deary! muaahhsss!! ;D

NeenaAnuar said...

azzey:
hahahahahaa... tau takpe! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails