COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, September 7, 2010

Baju Raya 2008!


TQ very very muchhhh to all of you yg memuji baju yg aku pakai waktu photoshoot kat white room hari tu.... tersipu cam siputt sedut aku membaca comment korang2 semua... hehehe... ade gak yg kata aku gorgeous!  waaaaaaaa..... maluuuu I taww!  sampai meleleh leleh air liur! hahahaa... gedik kan... ok ok.. aku tahu korang nyer comment semuanyer ikhlas... tu yg buat aku sayang korang tu... meh sini sikit nak cium mehh!!!  muuuuuuuuuuaaaaaahhhhsssss.....  harap2 sampai lah ciuman nie.... hehehe....

Ok... baju yg aku pakai tu bukan lah baju raya tahun nie... baju tu merupakan baju raya aku tahun 2008... tapi asal usul sebenar kewujudan baju nie adelah... hah amik ko cam citer sejarah malaysia lak dah..  aku buat khas sempena perkahwinan adik aku pada tahun yg sama.. dia kawin awal tahun sebelum raya.... so alang2 dah buat baju nie pakai pun sekali jerk... so aku teruskan jerk lah wat baju raya....


IMG_1110 copy
Material daripada kain lace and lining kain satin!

Baju nie lagi best kalau leh wat heavy manik sikit... tapi time tu dah tak larat nak buat sbb harga tempah pun dah agak mahal sbb material lace tailor charge harga tinggi.. lagi biler wat hampir full lining... lagi bertambah2 harga nyer....  tapi manik no problem.. baju dah lama pun leh tambah wat jahit manik jerk kann.... :)

So ade sapa2 yg baju raya you ollzz seakan cam baju raya me tahun 2008 nie?  tak kira lah dari segi fesyen nye ker.. or dari segi material nyer ker.. kalau ade.. nanti leh kite amik gambar sama2 yek! :D

9 comments:

Mimy Hamid said...

baju ko mmg lawa kan akua da ckp kat ko hari tu..hehe

eqbalzack said...

wahhh...dah tayang baju raya...hehe

shuhadah Zainol said...

mmg cantik baju kak neena..walaupon yang tahun 2008 punya...

mekchu said...

cantik baju tu.. tp segan lak nak pakai, nmpk mcm baru kawin kan.. hahaha.. kalo tak de bj lace, tak nak amek gmbr sesama ke?? sentap aii..

NeenaAnuar said...

Mimy:
hehehe.. TQ beb! muaahhsss! :D

NeenaAnuar said...

eqbalzack:
tayang baju raya lama.. tahun lepas punyer! :p

NeenaAnuar said...

Shu:
thanks deary! :D

NeenaAnuar said...

mekchu:
ehhh... idok lerrr.. pakai baju apa pun nak jerrr amik gambo ngan mekchu.. kalau tak pakai baju pun tak pa! hahahahahahaa...

Hafidzah Hafidz said...

woooo wooooo~ cun nyew! suka ngan style akak!! perghh! polo akak gak . nak polo gak tehehee~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails