COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Sunday, November 14, 2010

Terima Kasih Atas Doa Kalian Semua!!!


Salamm...

Aku rasa most of my blog readers dah tahu akan tragedy ngeri yg menimpa aku, Awien, Rudy dan secara tak langsung Zaa... seriously I'm a deep trauma!  Baru hari nie aku mampu nak beronline baik di FB & di blog!  serius aku sangatt blank ketika nie.. walaupun dah hampir 4 hari kejadian ngeri tu berlaku.. hingga kini aku masih lagi berada dlm keadaan trauma.. ade masa aku sedih, ade masa aku gembira, ade masa aku menjerit & ade masa aku termenung... mungkin kejadian tu terang terangan berlaku di depan mata kepala aku sendiri.. malah aku masih mengharap tiap kali aku bangun tido yg apa aku dah lalui tu adelah MIMPI NGERI SEMATA MATA!!!

Syukur alhamdulillah... atas bacaan ayat2 kursi... selawat... dan juga air yassin dapat lah aku control perasaan ngeri yg menyelubungi diri aku nie... tapi at times biler bangun tido.. di waktu malam dan paling kritikal aku tak boleh nampak org yg bermotor yg memaakai helmet ber-visor or fullface... confirm aku boleh jadik histeria.. even bayang manusia pun aku boleh terkejut dan boleh jadik takottt yg melampau!  Aku dah jumpa doktor... doktor ckp kalau trauma memang makan masa hampir sebulan tuk pulihkan semangat diri.. and seriously aku memang dah hiilang segala keyakinan diri!  Tak tahu lah bila nak pulih sepenunnyer nie... apa pun aku akan cuba yg terbaik...

Nasib baik lah aku punya seorang suami yg sentiasa berada disisi aku disaat niee.. En. teman tak penah tinggal kan aku walaupun sesaat buat masa nie... Dia lah 'doktor' aku yg terbaik buat masa nie.. tanpa support dia memang aku tak tahu dimana aku akan berada sekarang...

And all of you guyss... my beloved  families & blog readers!! korang jugak lah penyuntik semangat aku!!  Sangatttttt terharuuu biler bukak blog nampak ramai kawan2 blogger yg buat special entry about me!  Seriously aku menangis baca all comments & entries!  Kat FB pun macam tu jugak... penuh wall aku ngan kata2 semangatt!  Thank you so mucchh guyss... memang tak dinafikan yg biler aku baca semua entries & post wall... sedikit sebanyak aku dpt kumpul balik semangat aku yg dah totally lost!  Aku sayanggggggggggg korang semua!!!! KISS & HUGS!!!

As for Awien & Rudy... semoga kite sama2 kuat & tabah hadapi ujian dari Allah ini... mungkin ade hikmah yg tersembunyi disebalik apa yg terjadi... bersyukur sangat2 yg korang berdua selamat.. itu yg lebih penting... and to Zaa & Lee.... thanks for your support & care!  thanks for being there for us!  Muaahhsss to all my BFF!!

Pada kawan2 yg call aku pada sehari selepas kejadiann... TQ so muchh!! sanggup korang carik no phone en. teman tuk call & bercakap ngan aku... korang sampai nangiss sama2 ngan aku!  seriously itu yg membuatkan aku sangatttt terharuuu ngan concern korang semua!

Again sekali lagi terima kasih yg tak terhingga buat doa2 kalian semua... termasuklah my silent readers!  terus kan berdoa semoga aku cepat pulih semangat dan back to normal ok!  buat masa nie aku masih tak der mood nak bercerita tentang kejadian sebenar yg berlaku pada hari kejadian... nak on internet pun cam suam2 kuku jerk.. tak der feeeling langsung... so, bagi lah aku masa.. cepat atau lambat insyallah aku akan cerita & share ngan korang semua tentang kejadian ngeri yg menimpa aku dan kawan2 yg lain hari tu...

Once again.. THANK YOU SO MUCHHHHH guysss!! I really appreciate on your concern, prayers & support.. tak dinafikan itu semua adelah part of medicine for me right now!  ♥♥♥

satu2 nya gambar pada malam kejadian... waktu nie kami di HKL.. tengok awien & rudy yg tengah tunggu turn tuk di jahit dibahagian kepala mereka selepas ditetak dengan parang! *thanks to Lee for this pic*

21 comments:

ratusiput said...

take care beb.byk2 berehat.yg pntg ko pulih spt sediakala.thank god ko ade suami yg sentiasa ade disisi.aku pun takble imagine kalau aku kat tempat ko.dengan cik kitol takde...lg double trauma aku.sejak peristiwa ko kena ni...aku sndiri jd takut nk slalu2 kuo n balik malam ngan anak2...byk2 sabar k...aku sntiasa doakan ko... :)

mekchu said...

take ur time dear.. kalo bleh jgn ingat lagik pasal malam ngeri tu.. sape yg tak trauma.. if i'm at ur place, mebbe lagik teruk.. i know u're strong dear.. byk2 doa & besabar.. moga si setan yg bertopeng manusia tu dpt balasan nya.. geram nih!!!!

Lia said...

semoga neena kuatkan semangat utk lawan trauma tu ye.. Lia doakan neena jadi kuat seperti dulu ye.. take care dear..

Suzana Ikram said...

terperanjat akk dengar.. semoga neena sihat dn kuat semangat balik yer.. take care.

♥ Juliana Violet ♥ said...

Sayangggg... i hope you and your friend cepat2 okay tau...
Vee rasa macam Vee tahu apa yang jadi.
Nanti Neena update apa yang dah jadi sebenarnya ye dear?
Moga Neena kuat tau... all of us here care about you and selalu doakan Neena...
Lots of love,
Vee

Anis Azalea said...

neena..semoga kau tabah.
aku tak call kau sebab aku tanak nangis kat opis....opis aku takde cubicle..
tapi aku tahu kau takde kena apa2 kecuali trauma..
take care dear

shuhadah Zainol said...

alhamdulillah...semua selamat.... take care sis... i will miss u so much...muaaahhhh.....

Deqna said...

neena yg aku kenal ialah seorang yg kuat semangat, agresif, berani. aku harapkan semangat ko tak hilang begitu sahaja....

take care my dear fren!

SURIA AMANDA said...

semoga kak neena tabah hadapi semua dugaan..syukur kak neena selamat..moga akak cepat sembuh...

-anidaothman- said...

alhamduLILLAH...sume ok...

akak TAKE CARE ya.....

syg kamu.....

cikbedahlaser said...

smoga cpt pulih n kuat balik....
take care....

sW33tdARLiNG said...

i pun baca pasal u kat blog suriamanda, sbb tak lama SR u, so mmg terkejut dgn entry yang dia tulis...

hopefully u cepat pulih semangat.. i know how u feel, sedangkan umah i kena masuk perompak, lucky i'm not at home, puuun dah giler trauma takleh duk umah sorang2, inikan pulak u yg depan2...


www.sw33tdarling.com

Pepel BoNda AmaNi said...

take care sis...semoga u kembali pulih cam biasa...hugs2 u dari jauh..huhuhuh

Anonymous said...

akak, be strong ok, jgn sedih2 ya :(

Hanis Azla said...

Ya Allah.. semoga trauma itu cepat berlalu.. Take care yer..

Dee said...

moga segalanya pulih semula..take care ok..be strong..walau payah..

Azmiezas said...

Sabar yer Neena..mungkin ada hikmah disebalik semua kejadian ni..

xi da ya said...

OMG,sis..
banyak2 bersabar k..
anything happen have its own reason..

Mimy Hamid said...

semua dah selamat kan..Alhamdullilah...i love u neena

NeenaAnuar said...

DEAR ALL...

TQ SO MUCH FOR YOUR SUPPORT! I LOVE ALL OF YOU GUYSS!!! BILER BACA COMMENT2 KORANG NIE SEMUA SECARA TAK LANGSUNG CAM SATU PENYUNTIK SEMANGAT FOR ME YG CAM DAH HILANG NIE... TQ GUYS! LUV YOU!! MUAAAAHHSSS! HUGS!!!

MaDaM LiEzA said...

salam neena... sori psl br je tahu... lieza dah bbrp hari tak blogwalking psl busy sesangat...

lieza doakan yang terbaik buat korang.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails