COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, September 20, 2011

Jubah @ Kaftan Ungu Yang Ku Simpan Selama Setahun... Beli Raya Tahun Lepas.. Tahun Nie Baru Pakai.. OK Kan?

Sekali terpandang... hati terus terpaut! Kalau tak dibeli.. maka nya tido malam akan termimpi-mimpi... Oh itu statement gedikkksss tiap kali kalau terjumpa satu2 baju yg dah berkenan dihati... ngagaga.. :p

aku rasa fesyen kaftan nie gegila org pakai raya tahun lepas kan...



DSC_0115 copy
aku raya tahun nie baruuuu terhegeh-hegeh nak pakai!

DSC_0238 copy
nak tahu kenapa???

DSC_0088 copy
sebabbbb.. aku beli baju nie lepas dari hari raya tahun lepas! 
Aku beli baju nie kat satu kedai kat Wangsa Walk... terjumpa waktu before raya tahun lepas lagi.. tapi diamkan dan cuba tahankan diri takmo beli... tapi disebabkan dah mencuba.. dan memang aku tahu fesyen nie agak febret lately nie.. especially last year.. and aku pun belum penah ade satu kaftan camgini.. so tu yg cammm gegillaa lah nak kan baju nie...

Tapi disebabkan waktu terjumpa baju nie... aku cam dah ade agak banyak jugak lah baju raya utk tahun lepas.. so aku abaikan jer lah hasrat hati tu.. takmo ikutkan sangat.. aku just ckp kat diri sendiri.. kalau ade rezeki aku lepas raya.. mesti aku leh dpt gak baju nie... and alhamdulillahh.. memang lerr nak menjadik rejeki aku kannn.. pegi balik kat kedai tu lepas raya....... 

DSC_0243 copy
tengok masih ade baju yg telah berjaya mencuit hati dan perasaan aku nie... :D

DSC_0231 copy
faktor utama tarikkan pada baju nie adelah warna fefelll yg gorjes tuu.. keduanya design V shape yg bertakhtakan batu 'permata' berserta jahitan pleat dari bahagian atas baju hingga ke bawah lengan baju! :)

DSC_0112 copy
Disebabkan en.teman takdak baju melayu fefel.. ku sarungkan jer dia ngan baju melayu 3 tahun lepas... yg ade tone fefel2 kebiruan sikit...

DSC_0090 copy
posing versi katup mulut!

DSC_0091 copy
ni versi iklan gigi...

DSC_0092 copy
Ok... cukup2 lah tu...

DSC_0094 copy
Ok.. ok.. janji nie last! :p
Last tak lastt.... ade banyak lagi gambo2 dlm collection nie hah... tunggu lah aku tempek kat entry yg berikutnya... Mental Raya nie diadakan di rumah IenaAchik... kite sambung citer Mental Raya di next entry yea! :)


19 comments:

Mimy Hamid said...

beb ...nanti nak pinjam entry ko ni...aku ada tolong member aku jual baju kaftan sebijik camni..so leh ar buat merketing...boleh tak?

InaAchik said...

siapakah camerawoman yg amik gambo cantik2 ni??? :p

Yana Kama said...

Smart..tak pernah jumpa kaftan yang lengan open..suka tengok dia macam cantik je flow kat tangan..untuk yang bertudung pon bleh pakai jugak kan..biasa kalo orang pakai kaftan mesti nampak macam besar sket, tapi Kak Neena pakai macam just nice je..:D

Mak Izz said...

cantik sgt kaftan ni k'neena. sy suka tgk org pakai kaftan sbb dia loose tak nampak bentuk badan :) mmg kaftan ni trend last year tp tahun ni masih in. ramai yg pakai kaftan utk raya tahun ni. adakah msh in utk tahun depan? we'll wait n see :B

Wahidah said...

one word only...gojessssssssssss

Anis Azalea said...

rumah inacantikla hiasan dia..pergh menarik tertarik...

Gieyana said...

sweet picture uols..menarik..:)

MuniQazrina said...

Neena: u know what my doter said??? HEBAT!!! really suprise...she's just 3y 6m..tgk u gojes sgt kot dgn kaftan pepel ni...he3

Pepel BoNda AmaNi said...

patut la macam ku kenal hiasan umah nie..kekekekke...

NeenaAnuar said...

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ:
alolo.. takpe.. nanti lepas abis pantang leh pakai ek! pasti gorjes! :D

NeenaAnuar said...

Mimy:
hehehe... boleh jer... jgn lupa mintak royalti eh! ahahahaa.. :D

NeenaAnuar said...

Inachik:
tak nak cakapppppppp!!! ahahahahahaha... :p

NeenaAnuar said...

Lee-Yan-Naa:
hehe.. thanks dear! boleh jerk utk yg bertudung.. as long as pakai inner kat dlm pasti lagi chungggggggggg!!! :D

NeenaAnuar said...

Mak Izz:
yea.. kite tunggu dan lihat... akak pun sedang berjinak2 ngan kaftan nie.. mana tau esok2 dah berhijrah.. memang nak pakai jubahh jerk terus! mudah mudahann.. aminnn! :D

NeenaAnuar said...

Wahidah:
TQqqq my darling! :D

NeenaAnuar said...

Eri-chan:
meh aku sambung Da-BOOM! hehehe..

NeenaAnuar said...

Gieyana:
hihi.. TQ sweetie! :)

NeenaAnuar said...

MuniQazrina:
uhuhuuuuu.... love your dotter sooo much! kalau jumpa nanti nak kasik dia duit raya! :D

NeenaAnuar said...

Pepel:
ahaahahaa.. kannnnnnn!!! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails