COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, November 11, 2011

Apa Ade Dengan 11.11.11?

11.11.11 ~ ramai yg giler kan tarikh nie! nak kawin hari nie... nak beranak pun tarikh nie.. nak bertunang pun mungkin tarikh nie.. dan nak start couple pun berkemungkinan mahukan tarikh ini... kot kalau nak lagi hebatt.. nak bernikah pada jam 11:11 pagi dengan mas kahwin RM111 or RM1,1111 dengan  duit hantaran sebanyak RM11,111.11! phewwww..... berapa banyak 1 daaa... tapi itulah sesetengah dari kite yg agak obsess dengan ingin mengabadikan saat2 indah pada hari ini... anyway... bagi mereka2 yg mengabadikan hari bersejarah dlm hidup mereka hari ini... Tahniah diucapkan!   

Dan bagi kamo2 yg menyambut hari kelahiran hari ini... Happy Birthday to you!  yg aku ingat hari nie birthday seorang rakan blogger yg aku kenal melalui blog I'm Yours nie dan sudah pun bertentang mata dialam nyata pada tahun lepas... adikku Shu Shinju... Happy Birthday to you my dear.. moga dipanjangkan umur.. dimurahkan rezeki... berbahagia selalu dan sentiasa dilindungi & diberkati oleh Yang Maha Esa hendaknya! 

Apa pun pada aku 11.11.11 biasa2 jer... masih bekerja seperti biasa.. melalui liku-liku kehidupan yg indah terutama bersama seorang suami yg sangat dicintai dan menyintai aku sepenuh & seadanya... memohon moga Allah terus memberkati hidup ini... bersyukur kerana Allah masih memberi peluang utk bernafas sehingga ke hari ini.. aku jua berdoa agar terus diberikan kesempatan utk memperbaiki kelemahan diri ini... mendekatkan diri dengan NYA dan berubah menjadik insan yg lebih baik disisiNYA.. insyallah.. aminnn...

Yang pasti.. setiap tahun aku akan terus teruja menunggu tarikh 19 NOV kerana ianya sungguh bermakna buat diri ku! :)

Korang ade plan yg menarik hari nie pada hari ini? Kalau sudi.. meh lah kongsi.. :D

4 comments:

Mimy Hamid said...

aku jua tunggu november 11 jugakk tapi 261111 :))

-anidaothman- said...

saya takda apa yg menarik untuk hari ni..cuma tak putus berdoa moga anak kecil saya lekas sembuh.... insya'allah

BTW happi befday shud

shuhadah Zainol said...

mekasih kak nin..ingt lg tahun lepas kak nin sambut bday shu sama2...dapat hadiah selendang ijau lagi... sweetnye memory tu...

19nov ari sabtu depan... :)

mizzura said...

plan nak pergi member yang baru nikah sekarang ni..tapi bos tahan balik kerja...jadi 11.11.11 tidak bermakna..haha...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails