COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Sunday, December 11, 2011

SHU SHINJU GIVEAWAY!

Yaaa ammpuunnn... baru teringat rupenye aku ade hutang TAG ngan 2 org rakan blogger nie...  TQ so much to Mariam & Bitt coz ingat kat gonjeng nie.. dah lama tak joint GA or mana contest... tapi demi support rakan2 blogger.. harus jointkan diri jugak walaupun dah last minittt giler! (sib baik check draft box malam nie)

OK.. GA dari adik manis dari utara... Shu Shinju...  Jom tengok syarat2 contest jom....



Syarat-syarat penyertaan :-
1) Warganegara Malaysia,berumur dari 0-99 tahun & mempunyai blog.(kalau takde blog, sila create satu !!)
2) Tiada paksaan dalam memFOLLOW blog SHU SHINJU.. tapi, kalau FOLLOW senang nak updates pemenang nanti kan...:)
3) Create 1 entry tentang Giveaway ni..dengan tajuk "SHU SHINJU GIVEAWAY".
4) Copy Banner diatas dan letakkan dalam entry & di sidebar blog anda & dilink kan ke blog SHU SHINJU.
5) Didalam entry anda, sila beri pendapat anda sedikit tentang BLOG SHU SHINJU.. mana tau saya terbekenan....terus bagi jadi pemenang utama....:)
6) Tinggalkan LINK entry Giveaway anda di ruangan komen dibawah...senang saya nak refer nanti.
7) TAG sekurang-kurangnya 3 orang rakan anda dan pastikan mereka tahu yg mereka telah diTAG oleh anda.
8) Tarikh TUTUP penyertaan adalah pada 11th Dec 2011 pada tepat jam 12.00AM.


Ok.. nie pendapat aku tentang blog adik comey niee... blog yg sempoi.. santai dan simple.. senang nak faham bila baca setiap entry... gambar pun comey2 dengan saiz yg puas mata memandang... lebih2 lagi lepas pakai camera vogedevasss Canon EOS 1100D which one of dia punyer wishlist utk b'day dia tahun nie.. :) dan Shu juga sentiasa mengabadikan setiap cerita suke duka dia dlm blog dia.. dari cerita family... en.tonangan... anak buah... kawan2.. dan jugak kucing kesayangan dia... walaupun aku nie selalu lambat wat blog walking... tapi aku tetap mengikuti setiap update kat blog dia.. aku dah penah jumpa dia face to face last year waktu b'day dia.. and we did celebrate her b'day together2... such a nice memory yg tak mungkin aku lupakan coz selain bertemu dia.. aku bertemu juga ngan kawan2 blogger penang yg lain! 

Nak tag 3 rakan blogger lain rasanye dah tak sempat pun diaorg yg diTAG tu nak joint kot GA nie coz dah terlalu last minit aku joint nie pun... takpe lah.. yg penting aku joint bagi memeriahkan majlis.. menang ke tak tu belakang kire! hehehehe.. :D

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails