COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, February 17, 2012

Aku Bertentang Mata Dengan Brian MasterChef Malaysia!


DSC_0759 copy
Hellowwww Brian!!!
Haha.... Slumberrr badakk jek aku tegur si Brian nie waktu kenduri kawin my cousin kat Duchess Place hari tu.. memang menjadik tumpuan si Brian on that day... cam artis lah kekdahnya biler ramai yg nak bergambar ngan dia.. bagus dia nie.. tak sombongg... senyummmmmmmmm jerkk.. biler aku kata nak amik gambar ngan dia.. dia kata alahhai.. segan pulak dia bukan sapa2 pun.. owh sooo sweettt of you Brian!  aku ckp.. takpe2.. you famous skg nie.. satu malaysia dah kenal you! so tak leh nak lari! hahah.. dia gelakk jek bile aku ckp camgitu!

Untitled-9A
Gambar curik versi candid yg en.teman sempat captured!
Sorry Brian.. my hubby jadik Paparazzi lak hari tu.. hahaha...

Untitled-9B
Jenggggg... Jengggggggggg.. Jenggggggggggggggg!!!!
Siapakah si cantik manis yg disebelah nya itu???
Girlfriend nya kahhhhh???
Cantik kann?? kann???
She's sooo sweet!
Eerrrmmm....
Ok...
Bukan Girlfriend dia...
Tapi...

Tapiiiiiiiii....
Tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...........
ADIK dia! :p
Adik perempuan Brian tu katanya kawan pada Balqies... so no wonder Brian ade sekali.. but nice of him.. tak kekwat.. so maintain camgini je yer Brian.. I suker tengok you dlm MasterChef.. ceriaa jek memanjang! hehehe..

Btw korang nak tips camne nak bergambar ngan Artis/Celebrity?  meh check out my TIPS here! :p
 

p/s:  Dear my beloved readers... Jangan lupa tengok I'm Yourss keudara pada Ahad nie.. 19 February 2012 pada jam 3-4 petang dlm Program Apa Kata Wanita Bersama Zamzarina di Segment BLOG PILIHAN! :)



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails