COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, April 1, 2013

APRIL... Aku Happy & Takot Sama Kamu!

Kejap jer dah masuk bulan April eh!  Aiyakkk.. hati manyakkk happy oooo bila April datang... tapi dalam hati tatappp adaaaa tatott woooo! haha..

Happy kenapa?  happy lah sebab bulan ni bulan kelahiran ku!  Happy dan bersyukur sangat sbb Allah SWT masih memberi aku ruang dan peluang utk terus menghela nafas dibumiNYA nan indah ini!

Takot kenapa?  takot lah sbb usia dah makin meningkat.. bile meningkat itu bermakna kite makin dekat dgn kematian!  Mauu tak takott?  *ketap bibir*

Takot tak takot... mati akan tetap menerjah diri pada waktu yg telah dijanjikan!  tidak akan cepat sesaat mahupun lewat sesaat!

So, selagi nyawa di kandung badan... hargailah nyawa dan diri sendiri sebaik mungkin!  Hargailah setiap detik bahagia dlm kehidupan dengan rasa penuh kegembiraan dan tangisi lah kesilapan masa lampau dengan penuh keinsafan!

Hola April...  Aku sungguh teruja utk ketemu sama kamu! 

Semoga aku akan terus diberi peluang utk ketemu sama April yg akan datang kerana sesunguhnya aku masih belum puas utk menikmati keindahan ciptaan Illahi dan aku juga masih belum puas menitiskan air mata memohon keampunan dari Allah Yang Maha Esa! 

3 comments:

-anidaothman- said...

wowww weee apriL tiba lg......dup dap dup dap...

ameris said...

neena, sesuai tak bawa 2 org anak 3++ dan 2++ kalu saya plan nk gi ausie next year?

Biqque said...

smlm i mimpi jumpa u n en.teman hahahaha...maybe sbb tgk gambar u gi sydney, and i have yet to blog about my sydney trip kot...hahaha!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails