COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, July 16, 2013

Aku Nak Bukak Online Butik!

Haha.. satu cita-cita yg tercipta pada bulan Ramadhan kali ini!

Entah menjadi atau tidak... 

Takot sekadar angan-angan minah jenin... :p


So, kalau aku berniaga online... apa yg aku nak jual kat butik online aku nie?

Tetiba terasa macam nak jual jubah minah arab camgini!  tapi versi ciptaan sendiri lah! haha.. amik kauuuu! dah nak menjadik designer pulakk dah si gonjeng nie! T___T


tapi kan... aku ade satu masalah lah!  antara menjadik penjual dan menjadik pembeli... aku rasa aku lebih sesuai menjadik pembeli kottt!

sebab aku kaki shopping kat online butik.. so duit aku lebih banyak berterbangan keluar dari handbag daripada masuk ke dlm handbag! muahahaha...

Aiseymenn... tengok org berniaga online.. dia pun ade rasa gedik nak berniaga online.. chet!  blog sendiri nak update pun tak berupdate-update.. banyak giler vaviesss cerita basiii yg dok ade kat dlm draft box tu... boleh lagi ade hati nak buat business online kononnnnnnnnnnn! 

Macam lah banyak sangattt masa kauu kannn nak tumpukan perhatian pada dunia kerjaya... dunia business dan jugak dunia alam maya nie hah! haha... 

OK tak per.. tak per.. Org kata.. angan-angan tu perlu.. sebab terkadang dari angan-angan lah insyallah dia boleh menjadik kenyataan satu hari nanti! siapa tahu kan? Hehe..



11 comments:

FarahFerraDotCom said...

Laa igtkan tadi mmg btl2 nak bukak butik online..hehehe baru nak support beli.. ;p

kazmyra afkar said...

cantek baju arab akak... mane nak beli??

lisa alias said...

cantik jubah nih.. blh tahu beli dimana?

Mimy Hamid said...

klu ko jual makesure ada plus size ye laling...heheh

Unknown said...

sis neena bli kt mana bju ni cntik

Anum said...

ada rezeki boleh

saya tak tipu!!nina the mummy said...

neena...ce try pakai boots,mesti lagi cun!kak nina sejak pakai tudung,pakai boots je!!gud luck dgn angan2 u..

safurara said...

hehehehe kan kan.xpe.angan2 dulu.mana tau kalo dh berbisness nt jatuh suka pulak.hehe

ijan said...

ingat betul lah nak bukak. Baru nak membeli dan support neena. :D

insya Allah, one day akan tercapai.

Suria Amanda said...

Angan angan je...ala....realisasikan la neena....

suezen said...

dh mcm org arab dah ur jubah. nice one babe!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails