COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, December 24, 2013

Ku Cuba Tabahkan Hati Ini!





Yerr… aku terpaksaa….



Terpaksaaa sangatt…..

Amat terpaksa dlm menabahkan hati ini!

Aku perlu tabahh utk melihat mereka pergi bercuti ke sana kemari!

Aku perlu tabah utk bangun pagi setiap hari sedangkan mereka sedang enak diulit mimpi!

Aku perlu tabah utk duduk selama 8 jam di tempat mencarik rezeki secara sunyi sepi!

Yerrr.. aku memang dah biasa utk bertabah di saat hujung-hujung tahun camgini! Tabah utk melihat betapa ramainya org pergi bercuti di saat hujung tahun begini! Ahahaha…

Pilihan memang ade ditangan sendiri… antara nak ngan tak nak gie bercuti aje sebenarnyer… tapi aku yg tak nak! So padan lah ngan muke sendiri! muahaahahaa…

Well… as usual di hujung-hujung tahun camgini.. ramai yg ambil kesempatan utk pergi bercuti ke sana ke mari! Memasing nak abis kan cuti tahunan kekdahnya… cam aku masih ade sipi sipi saki baki cuti.. tapi aku saja takmo amik dan rela tabahkan hati utk bekerja setiap hari sehingga tahun baru nanti! Eh lepas tahun baru pun aku takkan pegi bercuti lagi sebab bulan satu banyak sgt public holiday… so rugi kalau amik cuti sendiri! hehehe...

Kalau lah aku ade cuti yg banyak… memang nak aje aku amik cuti hujung2 tahun nie lepaking kat dlm rumah saja! Aku tak suke nak gie holiday memana di hujung tahun camgini sebab serba serbi mahal.. semua tempat pun tersangat lah crowded.. So that’s why aku lebih prefer utk lepaking kat dlm rumah ajer di hujung-hujung tahun camgini kalau aku bercuti laa… tapi masalahnya skg nie memang aku tak bercuti pun… aku bekerja! Ahahaha… Haiii… bestnya lah kan kalau setahun cuti aku 30 hari! *berkelip bijik mato*

Tapi dlm pada aku rasa cam kene tabahkan hati tengok org bercuti sakan ke sana kemari… aku suke gak sebenarnya kene pergi kerja setiap hari… sebabnya biler ramai org bercuti… aku rasa lebih tenang duduk kat dlm office sebab aku boleh focus utk settlekan semua kerja yg ade! Kurang skit gangguan emosi… ahahahaa…

Pegi laahhh…. Pergi lahhh korang bercuti dan beristirehat ke sana ke mari…. I is tak kesahhhhhhhhhh! *mata jelling ke atas*

Tunggu lah tahun depan…. Biler org semua sibuk bekerja… time tu turn haku pulak nak berjimba ke sana ke mari! *muke eksyen*

Ok lah you olzz… happy holidayzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ya! *kissssssssssssss*


8 comments:

NinaAz said...

sabar yeaa... semoga makin hari makin rajin. hehe. yeah! happy holiday. esok cuti kann

~~AzaLea~~ said...

hahahaha..

Pendapat dan perasaan kite serupa lah kak neena..

Anum said...

sabar ya

sweet tooth said...

Neena, coti time org sibuk keje lagi best! Kita kasik dorang jeles time tu... ehehehheeh (ni kata org yg kena keja jugak dihujung tahun ni....) ;-)

FarahFerraDotCom said...

Bertabah la kak nin.. tahun depan turn akak pulak pergi bercuti kan.. =D

ummisara said...

neena,

sama ler kita :(

nak tumpang tanya. gambar tuh cun sangat. kat mana ya? mana tau boleh gak ler i ke sana nanti :)

edelweis2006@gmail.com

Qaseh Suhaida said...

Kitaorg holiday kena ikut anak cuti sekolah hu huuu.....
Untung lah neena dpt holiday time xramai org time xmahal...

joijoi80 said...

sis..kalau i dpt cuti 30 hari pun x cukup.. setahun i dah ader 25 hari sekarang.. tp dari bulan 11 haritu habis semua cutinya.. merana juga ni..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails