COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, February 28, 2014

Pertama Kali Buat Kerja Gila Camgini!


Petang semalam biler dah sampai umah lepas balik kerja.. konon nya nak beli tiket flight air asia yg tengah buat promo Free Seat skg nie… tapi biler dah masuk umah.. perot kami lakik binik lapor.. nak keluar rumah malas.. nak masak apatah lagi tahap kemalasannya! So kiteorg decide just order Pizza Hut delivery aje lah kat umah.. kebetulan Pizza Hut tengah buat promotion skg nie.. Buy 1 Free Regular Pizza, Free 1 Regular Pizza! So apa lagi.. berdesupp lah order Pizza hut yg buy 1 free 1 nie! Promotion nie berakhir hari nie tau… sapa nak baik order by today!


IMG_3578
Alhamdulillah.. kenyang perot kami lakik binik makan Pizza Hut semalam… favorite aku semestinya Hawaiian Chicken and first time try BBQ pizza tu… rasa dia ok lah.. tapi aku still sukerrr ngan Hawaiian chicken! Hehe..


Biler dah makan.. perot dah kenyang.. mula lah mata dah kuyu.. tapi percubaan utk menguatkan diri supaya tak terlepas utk beli tiket air asia lah konon nya malam tadi… sempat lah aku ckp kat en.teman… “eh Bee.. kite nak kene beli tiket flight air asia nie!” Sekaliiiiiiii terbabass jugakk.. elok jer ckp ngan en.teman camgitu… aku pun ZzzzzzzzZZZZzzzzz kat atas sofa… hampeh tol.. sedar2 en.teman dah ajak masuk bilik tido around 1 pagi! GgggggrrRRrrrrr!! En.teman kata dia tak nak kacau aku tengah tido sbb kesian tahu aku penat kerja the whole day!


So pagi tadi waktu mandi… tetiba teringat…. Eh.. aku tak beli tiket flight air asia lagi nieee…. Alaaaaaaaaaaaa……. Terus sepantas kilat aku mandi.... hahahaa… Gigih koooo… pepagi sebelum keluar umah nak gie kerja.. sempat lagi aku beli tiket flight! Ahahaha.. kat office aku tak leh nak beli tiket air asia sebab limited access.. kengkadang boleh access tapi Internet Explorer nie gilier.. ade masa dia OK.. kang ade masa dia KO.. menyampahssssss aku ! so aku lebih prefer beli tiket kat rumah jer.. kalau apa2.. senang…


IMG_3579
Yeaaayyyyyyyy!!! *gelek2 bontot* nie lah kerja cam giler skit tu.. tak pernah lagi seumur hidup aku beli tiket flight pepagi buta sebelum pegi kerja! Dah lah nak beli tiket nie makan masa.. paling sakit hati biler kite dah pilih tarikh.. tarikh yg kite nak tu pulak tiketnya harga mahal! Aarrgghh.. itu memang sakit hati! Tapi sib baik lah tarikh yg aku nak nie dpt pulak pagi tadi.. tu yg cepat tu… sekali click.. terus dpt tiket promo..!


IMG_3580
Tapi aku tak paham..Aku buat booking pagi tadi... Macam mana dia boleh configure aku punya booking date on Thursday 27 Feb? Confused giler jap! Maybe Air Asia ikut timing London kekdahnya! Haha..


IMG_3583
Baru lah happy nak gie kerja pagi tadi! Hehehee… terus Fefeeling J-Lo with my lovely Nude Lipstick! :p


IMG_3581
Lepas tu ade org teringin nak makan kat tepian kolam kat area office aku! Hahaa.. last day cuti sakit before he go back to work next week.. so aku bawak lah dia breakfast di tepian kolam nie!


Aku memang suker gak breakfast kat sini.. nak2 biler terasa cam stresssssssss jer kerja kan… so dpt lepak sekejap kat tepian kolam nie pun jadi lah utk hilangkan stress.. sbb environment dia tu sgt relax… aku terasa macam aku sedang bercuti dan bersantaian jerrr… hehehe…


IMG_3582
Nie favorite menu aku setiap kali bertandang di café di tepian kolam nie… Putu Mayam + Kari Ayam = Marvellous!!!


Korang jgn tanyer kat mana tempat nie sebab tempat nie tak open to public pun.. dia open utk residence yg tinggal kat kondominium nie sahaja dan jugak utk staff2 yg kerja di kawasan sekitar nya! So kalau nak masuk sini.. kite kene tunjukkan pass kerja kite! So kalau korang nak datang.. korang kene dtg tempat kerja aku… then belanja aku makan kat sini baru korang leh masuk sini! Muahahahhahaa…

*tak sabar nak bercuti panjang bulan March nie!*



3 comments:

Ann said...

sy tau!slalo lalu dpn tu pastue mesti akak ckp kat sini la Neena slalo mkn tu tepi kolam..ngeh3..tp lalu time wiken mmg xdela orgnye kan..hohoho

Sheila Salim said...

Assalamualaikum awak. wahh gigihnya beli tiket flight! hehee selamat bercuti ya.. hehehe ~~~

Miss Pija said...

wah...g jalan2 ke mana tu kak neena?sonoknya...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails