COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, April 7, 2014

Aku Buat Online Business Produk Ni.. Korang Nak Beli Tak?

Bismillahirrahmanirrahim....

Fuhh.. berdebar ah kak gonjeng nak buat business nie!  Bunyik business macam lah besauu sgt barang nya... huhuhu... takpe lah.. besar ke kecik ker.. yg penting ah kak buat business kecil kecilan nie sebab ah kak gonjeng minat sgt ngan barang yg ah kak sendiri nak jual tak lama lagi nie!  

Apakah barang yg dimaksudkan itu?

Jeng...

Jengggg.....

Jengggggggggg....


Untitled
Ini lah dia produk yg aku nak jual tak lama lagi... aku minat sgt ngan pin shawl camgini.. so korang minat tak?  kalau korang minat.. nanti leh beli ngan aku ye! ahaha...

Tapi kalau korang tak minat.. takpe lah.. ah kak gonjeng pakai lah sendiri sebab dah ah kak jer yg berminat nak pakai! hehe...

Teaser info about this product adelah ianya dibuat secara handmade ya!  and charm dia juga berkualiti.. 

Insyallah semoga di permudahkan urusan ini hendaknya.. korang doakan utk aku yer!

*kiss*




15 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak, mesti laku nanti. dah ler raya makin nak dekat. hehehe singgah menabung digi sini~~~

sweet tooth said...

Tahniah Neena, tambah 'Khadijah' di bumi Malaysia ni... Berniaga tu memang sunnah nabi. Smg perniagaan Neena success :-)

Anum said...

SUKA2

azza said...

Suka... tp jgn jual mahal2 sgt...

NeenaAnuar said...

Thank you guys! Insyallah harga adelah berpatotan! :)

FarahFerraDotCom said...

Wah comelll la akak.. nak2.. tp jgn ler memahal.. =D

~ Cinta Health ~ said...

hehhe... mestilah nak... chomel kowt...

Linda said...

Salam kenalan yer... saya suke jugak... jemput datang rumah sy yer

Http://pearlbeautymomma.blogspot.com

notti netti said...

kalau cantik confirm la i beli kanz...

Unknown said...

trend nin tgh in sekarang kak neena.. in sya Allah mesti ada org beli..

Unknown said...

beli!!!! pasti beli
bila nak jual??

ellynadyra said...

gonjeng sila jual
aku baru aje beli td tau
itupun jenuh mencari
tak suka yang bijik besar2
suka yang cute2 gini

Unknown said...

mcm minatttt je

Unknown said...

kat mana ada jual charm yg macam ni yer? penat cari x jumpa2. if sudi share plz email zara_butterflyrama@yahoo.com TQ dear!

Unknown said...

Ada jual kurung modern????

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails