COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, June 16, 2014

Pin Tudung Pin2it Yang Terlajak Laris!

Ok serious menyampah ngan tagline terlajak laris tu! tapi disebabkan pin tudung aku memang betol2 dah terlajak laris.. so nak tak nak aku guna lah jugak yg aku menyampah tu! muahahaha…





Serious ahkak gonjeng terharu ngan sambutan yg korang berikan pada online shop ahkak yg ciput nie! Last week aku publish aku pakai pin tudung LV tu.. end up pin tudung tu jugak lah yg paling terlajak laris kekdahnya! tak sempat nak tunggu malam menjelma… berdesupp pin LV diamond tu dah sold out! Serious rasa happy sebab ramai yg sudi membeli… tapi dlm masa yg sama aku still rasa sedih bile ade yg nak beli pin tu tapi pin tu dah sold out! Sobs.. sobs.. tak tahu nak usaha macam mana lagi dah.. dah call supplier pin… tapi supplier ckp pin LV tu memang takde stock skg nie! Huhuhu.. sorry you olllzzz yg tak dpt nak grab LV diamond tu.. aku dah cuba usaha utk dptkan pin tu utk korang.. tapi apa lah dayaku biler supplier pun kata buat masa nie pin tu out of stocks! Ok aku janji.. kalau ade jer pin peniti LV Diamond tu nanti.. harus aku restock utk korang semua ok! time tu jgn nak tunggu2 utk beli okkk.. kang kalau sold out lagi.. sila tanggung derita jiwa sendiri! hehehe…




Alhamdulillah… rezeki sepanjang minggu lepas! 23 org order.. hampir 150++ pin tudung aku dah berjaya di ngap oleh mereka! Syukurr.. thank you so much guys for your kind support for pin2it! Disebabkan support korang tu lah aku sanggup tak tido sampai ke subuh pada malam sabtu hari tu! huhu… Aku memang seminggu sekali jer buat postage for pin2it.. kalau sempat aku buat hari sabtu… kalau tak sempat aku akan buat pada hari ahad… tapi pada hari sabtu hari tu aku punye jadual pack giler.. malam ade birthday celebration utk ibu mertua ku.. so dari pagi aku dah keluar rumah gie carikkan hadiah for MIL...


Untitled
ootd – My Happy Sabtuday!

Hijab by Radiusite, Top by Dreemika, Inner by Forever21, Handbag by Salvatore Ferragamo, Jeans by Uniqlo and shoe by Vincci!

By the time carik hadiah.. lunch, beli barang makeup aku kat MAC and then beli barang keperluan peribadi kat farmasi.. gedebak gedebuk hari dah pun menginjak ke petang… cecepat aku ngan en.teman drift ke wangsa maju utk print sticker pin2it pulak! Lepas buat printing… terus drift ke Shah Alam tuk gie celebrate b’day MIL yg ke-64 tahun! Ok citer b’day party nie nanti later2 lah aku citer yer.. sbb gambar tak ready lagi! Hehehe..


Then by the time abis dinner with my in laws family.. hari dah pukul 12 tengahmalam… sampai Ampang dah kol 1 pagi… by the time kiteorg settlekan diri masing2… then settlekan anak bulu si AnnZee tu nak makan and bersih kan berak kencing dia segala.. hari dah pukul 2 pagi.. sib baik tengah musim piala dunia skg nie… so en.teman memang layan bola lah jawabnya! Yg aku memang dah lemau dah.. bile dah mandi.. mula lah mata pun kuyu… letih rasa nak tido sgt2… tapi bile mengenangkan bukan main byk pin yg perlu aku uruskan.. so nak tak nak layan lah bola sekali ngan en.teman!


So kami lakik binik sama2 mengadap bola… and sama2 jugak lah mengadap pin2it! hehehe… sib baik ade en.teman.. kalau aku sorang.. mau terkangkang kangkang aku mengadap 150++ pin2it tu! huhuhu… Kalau ikutkan hati memang nak buat packaging pada hari ahad pagi jer… tapi aku takot terlajak tido jerrr! Abis lah pin-pin yg korang order tak sampai kat korang by today kalau aku dah terlajak tido! Terlajak laris pin takpe.. jgn terlajak tido.. bahana lah jawabnya! Duit org dah bayar.. sumpah tak tenteram aku nak hold back pin2 yg korang dah beli tu! Kaunter pos laju kat Ampang tutup pukul 3 petang pada hari ahad.. so aku budget memang confirm tak sempat nak buat packaging pada hari ahad… sebab pos laju tu bukan betol.. kengkadang pukul 1 petang pun dia dah tutup silap hari bulan ok! geram gak aku ngan kaunter pos laju tu kengkadang! Grrrr….


So demi pin2it… aku ngan en.teman tido lepas subuh! Dapat lah tido dgn hati yg tenang sebab dah selesaikan segala urusan packaging! Pagi tu bangun dlm pukul 11 pagi.. kepala ade sedikit bengap lah.. sbb tido timing dah tak betol.. tapi takpe.. aku kata petang kang lepas zohor kite belasah bantai tido lagi! Hihi.. and memang betol.. lunch tu kiteorg gie antar pin kat pos laju.. balik makan lunch… lepas zohor kiteorg pun menidur kan diri…. Petang tu bangun baru lah rasa segar skit! Hihi…


And alhamdulillah.. hari nie dah ramai jugak my beloved customer yg dah received their gorjes pin! Thank you so much pos laju.. memang laju korang antar barang2 pos laju! Hehe..
















Insyallah akan ade new collection to be release soon! Stay tune okk… sapa tak beli rugi sbb tak lama lagi nak raya.. lalalalalalala…..

# Saja Jual pin tudung yg gorjes… anyone interested in buying boleh refer kat Pin2it by NeenaAnuar nie yer utk tengok gambar shawl pin yg gorjes itu! #

3 comments:

Anum said...

cantiknya :)

Mila Ahmad said...

Kak Neena jeles tgk akak selim gitu lahhh apa rahsia, eh komen takde kaitan dengan entry sorry hehehehe...

Unknown said...

memang pin ni sangat comel...kena la order lagi nampaknya..huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails