COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, September 4, 2014

Ramai Pulak Yang Suka Dengan Beg Yang Aku Beli Nie... So Nak Tahu Kat Mana Aku Beli Beg Tu?


Untitled



Korang nie kan... seriously buat aku serba salah tau! Baru nak berahsia skit.. daahhh korang sibuk tanyer kat mana aku beli beg nie.! Kalau ikutkan nak reveal lepas aku balik dari holiday nanti... bagi lah chan aku bergaya waktu gie holiday... amik gambar puas2... pastu baru aku tempek kan gambar aku yg gonjeng bersama beg yg gorjes itu... tapi hati nie jenis bangsa tak sampai hati bile korang dok kata...















Hoih... memang sumpah tak sampai hati nak peram cerita nie! Aku mula lah fikir macam2.. Yang aku fikir kot insyallah boleh memberi sumbangan pahala kecik >>> “kang kalau aku reveal lewat.. kot2 yg dok ‘mengidam’ beg tu akan kempunan pulak tak dpt nak carik beg tu! ye lah. Aku nie nak bercerita lepas balik dari holiday mauuuu makan lagi empat.. lima.. enam bulan tahap kelewatan nya.. by then entah2 kangg.. dah takde dah beg nie utk korang gie beli! So better aku reveal skg, sebab aku baru je beli beg nie dlm 2 minggu lepas.. so kot ade rezeki korang dpt lah kot korang gie beli beg nie jugak nanti dlm masa terdekat nie!”



Ok.. itu kalau aku berfikiran nak dapatkan sumbangan pahala kecik lah.. sbb tak kedekut dlm sharing info and tak tamak dlm memiliki sesuatu... on the other hands.. aku still fikir jahat gakkk... fikiran nie bakal mengundang dosa kecik lah kot... hahaha... hati aku berkata jahat camgini >>> “kalau aku reveal skg... rasa cam tak best lah pulak biler ade org pakai beg sama cam aku! Ehh.. tapi macam lah aku sorang aje pun yg dok pakai beg tu... dah sah2 beg tu di jual di kedai dlm shopping mall... ehhhhh... tapikan.. tapi kan.. at least tak ramai lah yg akan beli kalau aku tak bagi tahu secara openly! So kurang skit amount org yg pakai beg sama ngan aku!”



Haaaaa.. nampakkkkkkkkkkkk??? Muahahaha... gitu lah sedikit sebanyak mainan perasaan aku before nak buat entry nie.. tapi jgn risau... aku nie sememangnya jenis bangsa tak sampai hati nak kedekut2 info nie... so harap2 dpt lah aku kumpul pahala kecik skit... kalau takk mau bertambah lagi dosa yg dah sedia ade! Sobss.. sobss...


Untitled

So lepas nie korang boleh gie terjah mana2 outlet MNG yg biasanya terletak di dalam merata-rata shopping mall! Cam aku beli kat beg cute nie MNG KLCC...


Untitled



Untitled
Beg nie berharga RM159.00!




Ade yg concern pasal ruangan beg nie kecik! Yes.. memang kecik aku tak nafikan.. tapi aku guna beg nie utk gie holiday dlm tempoh masa dua hari jer lagi! Selalunya kalau gie holiday aku memang jenis bangsa dok bawak handbeg besauuu.. senang nak load segala tok nenek barang dlm tu..but this time... saja nak bergedik lebih gorjes ngan bawak small beg camgini... hahaha... so barang2 lain yg aku selalu load kat beg aku akan aku cuba load kan kat beg pack en.teman or kat satu small luggage hand carry aku! Hihihi....


Untitled

Sejujurnya aku belum ade kekuatan nak beli beg Chanel Boy camgini! Memang tak dinafikan.. beg Chanel Boy nie gorjesss... tapi hati ini belum kuaadd utk pi beli sebijik beg yg berharga puluhan ribu! Uhuhu.... setakat hari aku menulis nie aku memang aku belum cukup kuaddd lah... kot2 entah setahun dua lagi tetiba duit dlm bank dah terlebih kekuatan nya sampai nak meletopsss... so mungkin time tu lah ko akan nampak lah kot sebijik beg Chanel Boy kat tangan aku! muahahahaa...


Untitled

Chanel Boy takde.. MNG Boy pun jadi laaaaaaaaa! Haha...


By the way, terima kasih lah pada korang yg sudi memberi pandangan dan komen yg ikhlas tentang beg baru aku nie! Korang memang ohsem! Lebiuuuuu.....

10 comments:

DYatie ABakar said...

Cantik! Tp yt x dpt nak pakai beg gini sbb sah2 tak dpt nak sumbat segala botol si anak. Hihi. Tgu dia besar sikit. =P

Chekgu Azrine said...

Mmg lawa.mula2 mmg ingat channel boy.tp mhlkan..hehe

dalila said...

mmg cantik beg ni..cute :)

Akak Kembang said...

hehehe...dah agak mesti MNG...tq for the info

Mimy Hamid said...

mng ke..serius lawa...aci tak kalau beli sama hehehe

sYak said...

kak,

Charles & Keith pun ade mcm gini..RM165..

tapi muat letak henpon ..letak beg duit yang gabak dah tak masuk dah.. i is tension..

hihih-

Unknown said...

cantik jugak beg ni...dapat ala2 chanel pun takpe la...

dalila said...

siyes cantekkk..
oo..mng rupenye..tq kak neena ;)

mrspuex said...

lebiuu kak gonjeng
kiss sekettt!!!


..hehehee...

aZeeMaH said...

hehehehhe glamer name aii terpampang kat blogger femes nehhh...mng yeee..nnt ai serbuuuuuuu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails